Xiyad ngade taik kuda kuasa 45

>> Tuesday, July 1, 2014

Sejak seminggu ni si Xiyad ni menduga kesabaran sungguh la dengan dia punya drama menangis..ya aulohhh...ngade taik kuda betol. Dok nganjing je kejenya..Kita tanya nak susu dok geleng nangis taknak..tapi tunjuk..bila dah buatkan bagi ke dia, dia taknak...dah letak tempat lain nak pulak..bagi balik selalunya ambik..tapi kadang mengada lebih tak ambik..haishh..ku lepuk juge ko ni kang. HAHAHAHA

Balik kampung hari tu pun ntah main apa ntah tiba2 macam terduduk ke apa..tahu malu dah kot si Xiyad ni..dok sedu2 meniarap. Sekali makin lama makin mengamuk sampai nenek dia pujuk pun taknak. Aku amek dukung pun meraung2..haish..sabooorr je la.


Xiyad ngade taik kuda..
Ni kejadian kat KFC petronas nak masuk karak masa nak balik ganu hari tu...haish sabor je lah

Malam tadi dah elok2 berkopiah dok sujud sebelah kitorang, boleh plak menangis nak apa ntah time kami dh stat semayang isyak. nangis la sepanjang semayang isyak tu haaa..adeiii.. Berhenti kejap la nak bagi diam. Cara pujuk sudah, cara ugut tinggal luar sudah. Bagi susu kata taknak..tapi last2 bagi gak and baringkan sambil suh tengok katun..Haishhh..

crying and he knew i was taking picture of him..even wana see it while crying after i snap.hahaha
Ni dalam nangis2 ni aku amek gambar..tau aku amek gambar dia..siap nak tengok sambil nangis..Aku babap juga karang. hahahaha

Nak tido pun buat perangai juga. Nangis dah berenti tu memang ko akan tau dia saje nangis sambung..sabor je lah...

4 comments:

syalinda johari July 1, 2014 at 11:48 AM  

hahahahaa.. lawak anak ko
nak tgk gambar dia nangis...cerdikk..

wei tu baru sorang.. ko tunggu dia dapat adik nanti lagi menguji kesabaran...hahahaha..
aku rasa aku ni, kalau bawak anak2 aku kuar jalan2, sikit lagi boleh kena darah tinggi..
budak2 kan......syurga kita...

HEMY July 1, 2014 at 1:20 PM  

syurga boleh buat darah tinggi ah?hahaha..tulah kan..ni nak dapat adik pun payah ni..dia tido pun mengada nangis tepi mak..camane nyeeeee

syalinda johari July 1, 2014 at 1:46 PM  

budak2 wei, kiri kanan la kena peluk anak..huwaaaa...

zonaku July 1, 2014 at 4:12 PM  

drama king la ni....
attention seeker kejap sebelum beralih arah pada fasa seterusnya..

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP