Bali this evening~~

>> Thursday, September 6, 2012

Xiyad,Aidilfitri 2012

Okeh..hari ni aku dan geng Memuah aku bertolak ke Bali. Flight pukul 5:55petang. Aku amek half day. Sebab aku kena gi awal skit nk cek in kan Xiyad lagi kan. Xiyad buat passport dh lepas 4x pergi imegresen.

Cuma dia selesema n batuk plak since semalam. So memang dh beli ubat bekalan kat sana dari Hospital Shah Alam semalam. Harapnya dia tak demam lah. Pagi tadi nampak ok je beliau.

Duit pun baru nk tukar. Adapter charger tak beli lagi. Dh la masing2 smartphone yg wajib kong lepas sehari. Aku bawak bju dalam beg kamera je. Tapi ada tambah lagej share ngn kawan. Nak bawak stroller xiyad kan. Haaa..

Harapnya kat Bali kami diajuhi dari pandangan dan niat jahat orang lain, dilindungi Allah dan selamat pergi dan balik lah ye. Yang penting skali Xiyad takde benda nk ikut dia..HUuu..cuak gak bila pikir ni.

Jumpa lagi Isnin ni yeee~~~

1 comments:

zonaku September 6, 2012 at 12:33 PM  

InsyaAllah.....



jumpa nanti ye

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP