Professor X tepung koma

Huhu..lagi live blogging. Pagi ni cukur rambut xiyad. Aku gunting dulu mana yg buleh then kasi ayah cukur. Payaj gak nak cukur sbb rambut lembut n nipis sgt. Lama juge la proses dia. And x berapa licin sbb xiyad dh stat nk ngamuk. Wat time dia tido kat pelukan cembam nyusu.

Pas mandi pa sume aku bg minyak kepala dia n urut slow2 kasi tanggal kerak2 kepala dia. Mak aku meseg suh letak bedak sejuk kepala dia nk kasi tak pedih bekas cukur tu. so ni tafi baru bg

Dh mcm bruce willis dh haaa...ekekeke.

Comments

Pocket said…
close up kat kulit kpala!
moga ada kenangan nanti bila diorang dah bsar:D
HEMY said…
hahaha...dabel bila dia baring camtu je mrs azmi

bagus gak idea ko poket..kang kalau dia mula lawan ckp derhaka aku jerit smbil tunjuk gambar kepala dia besar
"tak padan kecik byk kerak kepala!!! skang nk besar kepala?!!!!"
zonaku said…
hehehehe.. nawaitu....
eh, ko dah beli basikal tu belum???????
HEMY said…
nk watpe beli beskal..aahaahaha
zonaku said…
ala.. mende y ko nak beli aritu sebellum dia lahir
syah shah said…
tengok dua kali memang cam ada iras bruce willis plak... hahahahahah :P :P
HEMY said…
kena tggu besar skit zonaku..kang beli skang bapak dia men smpi lunyai..ahahaha

syahshah..ahahahaha