Professor X tepung koma

>> Thursday, December 29, 2011

Huhu..lagi live blogging. Pagi ni cukur rambut xiyad. Aku gunting dulu mana yg buleh then kasi ayah cukur. Payaj gak nak cukur sbb rambut lembut n nipis sgt. Lama juge la proses dia. And x berapa licin sbb xiyad dh stat nk ngamuk. Wat time dia tido kat pelukan cembam nyusu.

Pas mandi pa sume aku bg minyak kepala dia n urut slow2 kasi tanggal kerak2 kepala dia. Mak aku meseg suh letak bedak sejuk kepala dia nk kasi tak pedih bekas cukur tu. so ni tafi baru bg

Dh mcm bruce willis dh haaa...ekekeke.

8 comments:

Pocket December 29, 2011 at 12:45 PM  

close up kat kulit kpala!
moga ada kenangan nanti bila diorang dah bsar:D

HEMY December 29, 2011 at 12:59 PM  

hahaha...dabel bila dia baring camtu je mrs azmi

bagus gak idea ko poket..kang kalau dia mula lawan ckp derhaka aku jerit smbil tunjuk gambar kepala dia besar
"tak padan kecik byk kerak kepala!!! skang nk besar kepala?!!!!"

zonaku December 29, 2011 at 3:57 PM  

hehehehe.. nawaitu....
eh, ko dah beli basikal tu belum???????

HEMY December 29, 2011 at 4:23 PM  

nk watpe beli beskal..aahaahaha

zonaku December 30, 2011 at 11:41 AM  

ala.. mende y ko nak beli aritu sebellum dia lahir

syah shah December 30, 2011 at 2:45 PM  

tengok dua kali memang cam ada iras bruce willis plak... hahahahahah :P :P

HEMY December 31, 2011 at 10:54 AM  

kena tggu besar skit zonaku..kang beli skang bapak dia men smpi lunyai..ahahaha

syahshah..ahahahaha

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP