Raya umah YB dan Shahrul

>> Thursday, October 7, 2010

Aku sempat aplod gambar2 yang molek skit dalam flickr aku. Huhuhu..busy weh. Abeh keja plak salur keluar segala penat lelah dan biru mata pandang laptop dengan tenis. Sampai umah kul 11 malam camtu. Memang terus tido lah.

Ni yang sempat la sambil nk tggu lelap dan sambil stay awake pagi tadi pas subuh dengan tekad nk gi keja awal skit dan membasuh baju. Enjoy la ye...

uu..pandangan makrifat


Cik Wafa. Ada yang mahu berkenalan..PM me korang nye number, nanti aku ejaskan

Raya YB

Raya YB

Sesi bergambar sopan di perkarangan rumah YB.

40 Juta

Nampak tu YB seraya manusia paling tengah di belakang tu. Macam Dr. Rozmey kan. Aku nak edit spek ngn rambut beliau, tak sampai hati plak..eekekekekeke

Raya YB

40 juta!!!

Shahrul's

Shahrul's

Shahrul's

Ni gambar-gambar kat umah Shahrul Hafizi plak. Nak gelap dah masa ni. Gambar lompat nk kena edit la weh. Hehehehe. Tunggu je la.

Pada yang nak gambar-gambar lain sume dari awal dulu tu..lain kali kita gather ingatkan aku awal-awal. Malam sebelum ke kan. InsyaAllah aku bawak laptop aku. Aku tak macam Jard yang tak bawak laptop walaupun aku dh mintak awal (emo!!)

10 comments:

Masy October 7, 2010 at 2:04 PM  

hahaha ujung2 jard kene smash!

aaaa kita arrange piknik air terjun plk mau kaaa.. dulu kita dah arrange, tak jadi. hehehehe

aku suke sume pic! tmasuk 3gp kita yg x kuar lg dlm ni. bwahahahaahahahahahahahahaahahhaa

zonaku October 7, 2010 at 2:04 PM  

huhuhuhuuu.........




pic geng memuah mmg sentiasa best.. ker sebab ini geng kita y sebabkan aku rasa camtu????????

zonaku October 7, 2010 at 2:06 PM  

klau nk buat piknik....










.





.






....



JANGAN lupa daku!!!!!!!!!!

er.. blh x aku nk tabalkan diri jadi ahli geng memuah jarak jauh (GMJJ)??????

HEMY October 7, 2010 at 2:37 PM  

tu la..brrr....mesti best..tggu wife aku ada sini pn cara gak...hehehehe.tp bila la dia nk dpt cuti ahad..

boleh zonaku..silakan..aku tabalkan ko jadi Memuah branch leader bahagian Penang

syah shah October 7, 2010 at 2:46 PM  

gambo Imran makan tembikai mana? gambo imran mana?? muahahahahah tetibe meroyan :P :P :P

zonaku October 7, 2010 at 3:18 PM  

hehhehe... aku x der la giler kuasa nk jadi ketua cawangan bagai........

ahli biasa pun ok...


errr... ada ker geng memuah di penang ni selain aku????

❀aRaBeLLa❀ October 7, 2010 at 4:12 PM  

ape la respon wafa bace entry ko nie?ekekekek

cik selamah kundang October 7, 2010 at 4:50 PM  

gila ah korang.aktif sungguh.kitaorang takda pun kt sini cenggini

aim-a October 7, 2010 at 11:44 PM  

wow!zona dh jadik ketua bah caw penang.bravo!aktifkan!hihihi

jom piknik! gmbr lompat dlm air plak..hihi

saya suke semua gmbr2 disini!

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP