Skip to main content

Memuahnya Iftar : Versi lompatan dan Cheer Abjad

Pada mulanya aku nak soh korang teka apa ke huruf yang depa ni dok buat..tapi setelah difikir-fikir, aku malas lak nak wat entri baru atau update entri untuk jawapan dia. So aku bagi jawapan je la terus.

pose2

Percubaan pertama nak buat L.O.V.E. Keri bajet nak lompat sambil wat O di udara. Tapi susah plak. Gambar ni tak berapa nampak L.O.V.E sebab Erina pn dah rupa Y. Montok lagi le..dah macam huruf Kaf dah. Tapi yang comel nya adalah gaya E yg tak jadi tu..ekekeke!!! Dah macam penari latar klip lagu Korea dah .

Pose1

L.O.V.E

Oleh kerana perut Erina tidak dapat menampung pose V yg begitu mencabar, tugasan tu aku berikan pada Montok. Ternyata penggunaan girdel beliau memberi impak dan kesan yang hebat. Beliau berjaya buat V dengan megah. E tetap comel. AHahahahaha!! Erina nak buat L pun susah..bengkok punya tulang!!

pose3

E.n.A

N besar takleh nak buat. So kena amek N kecik la. Rasanya yang ni senang je leh nampak perkataan E.N.A tu. Ok Next!!

pose4

K.e.r.I

K yang tak berapa semenggah oleh Keri. Aku saje wat  E kecik. Mencabar skit. R besar juga tak mampu dilakukan oleh Erina, so wat R kecik je..ahahahaha!! Syabas Wafa. Ko  punya I paling real..mwahahahaha!!

pose6

M.A.S.Y

Macam jadi juge la. Montok berdiri je wat A sebab baju ke blouse ke apa ntah korang panggil pesen baju tu..dah leh wat palang A dengan elok. Tugas besar S disandang oleh aku. See...melentik kan. Ni memang orang lain takleh buat.

pose7

W.A.f.A

Last but not least. W susah gak la nak buat. Aku terpaksa suh Erina pandang belakang. Kalau tak jadi huruf W titik tengah. Mwahahahaha!!! Itu dah jadi huruf Cha. Ahahaha!!! f kecik wafa mmg comel

pose8

Jard, ko tak rasa tercabar ke dengan lompatan wafa. Ni kalau dari tepi..ko akan nampak wafa tu macam Casper tau!! Ahahahaha!! Byk gambar lompat. Tapi yg ni je cam sume synch. Yg lain ada je yg dah landing


pose9

Hehehe..Aku pn join sekaki. Kurus lutut bak kata Montok dok melompat-lompat. Apa pun..memang Memuahhh!!! Less words, more on pictures!!

Comments

❀aRaBeLLa❀ said…
tang huruf O keri tu tak boleh blah..terkekeh-kekeh aku gelak..
zonaku said…
hhehhehheee... setuju......

jelesnyaaaaaaa aku x ada......

kalau korang nk buat zona camana yer????????????? ke bella ker???
kenapa ko tak buat nama aku?

nak nangis sat~

sobs~~~
Erina Asmawani said…
hahahahaha..ley tak aku tergelak cam syaitoon kat opis ni tatkala melihat pic2 kite yg sangat sarcastic semuanya. Hahahaha..tulang bengkok ko kate? pasrahh (sambil wat muke pasrah komik sape tu?eemm..lambok? haaha)

wehh..aku xley blah tgk ko nye S. Cam penari gelek padang pasir yg dah pencen. Hahahaha..aksi2 wafa sgt comel. Si casper ;p

Adehhh..semput napas aku jap.Fuhhh! Fuhhhh! Amik oksigen jap.
HEMY said…
Bella : tu sebab tak leh nk lompat wat O kat udara...pasrah punya O

ZOnaku : rugi sangat ko takde..hehehehe. bella senang je nak buat..z tu je susah skit..tp boleh

Lord Zara : kalau ko ada mesti aku buat punyeee

Erina : Mwahahaha..lekeh punye perut ko ni..ngan montok pn kalah..ahahahahaha!!! S tu aku je leh buat..orang lain mesti fail punye
Jard The Great said…
ahahahaha.. at least ade gak nama aku dlm entri neh... tanda korang ingat gak aku yg otw ke airport..

terbaik lah wafa!
LaiLiE iZaNi said…
wakakkakakakak...lawak gle...wat S paling melentik skali...wakakakkakaak...xlarat nak gelak...smua pon comel2 jek...=)))
Aima Othman said…
hahaha.kretip2.i like :p s melentik giler wa ckp lu..jeles2 ni..:p
perghhhhhhhhhhhh...



melentik....


ahahahaha
Syah Shah said…
comel je pose-pose maut korang... kih kih kih kih kih :P :P
Masy said…
giler kurus lutut weh.. hahaha. mkn byk2 pon x rasa berdosa sgt sbb sume tenaga dah abes guna!

S ko mmg xleh blah! tp bole laa drpd takde hehehhhe

LIKE!

Popular posts from this blog

VADS Berhad - Streamyx call center Reunionn

God!! My colleague has just received an email warning all of the respective employee to not storing any files, pictures or mp3 which are clearly not related to our work in the computer. Eventhough I didn't get the email, for precaution, I just upload all these images and write an entry bout it..ehehe..And these pics already got rid of the C drive..kiki Hmm..Actually this very reunion was held on 19th of June. Since there were a lot more special ocasion this month..ex:my anniv..ehehe..so this event report has been on hold till this very day..nga nga!! The reunion are for the guys that used and still working at streamyx call center and most of them are/were the splitters..It was held at 24hrs MCD near IKEA. Left pic : Me..just about the kicked off from my friend's house..the style of the day..haha.. right pic : Asmah. The one decided to invite all of us out of sudden due to rindu banget sama kami smpi nanis2..comey la semah..hehe=p Me taking the pic. From left clockwise ; Semah,

Ikat bini kamu, anak perempuan kamu pada tiang yang paling kukuh!!!

Received a parcel when I was at my parents' house. A small book of the detail translation of surah Al-Kahfi. Thanks to PPZ (Pusat Pungutan Zakat) for the yearly gift. And a beneficial one of course. My math teacher once told us before she started our math class about how the first ten verse could save you from Dajal's lure and seduction. Akan tiba waktu Dajal bermaharajalela di penghujung dunia menawarkan segala macam kemewahan dan kehendak yang sukar untuk ditolak. Dan bilamana kita tunduk pada hebatnya Dajal memenuhi permintaan kita, maka neraka lah jawabnya. Maka ikatlah anak-anak perempuan kamu, isteri dan ibu kamu di tiang yang paling utuh dan kuat dalam rumah kamu dengan kemas kerana apabila Dajal menghentakkan kakinya ke bumi, seluruh kaum wanita akan berlari-lari mendapatkan Dajal meninggalkan segala-galanya. Akan dicampak anak yang sedang didokong, suami mereka untuk Dajal. Meraung2 lah mereka diikat pada tiang. Tapi jangan pula kamu kasihankan mereka dan membuka ika

Zikir Imam Shafie sesat? Zikir tolak syurga?

Assalamualaikum.. On the way balik dari Sabak Bernam ke Bangi hati terasa melompat2 nak tulis pasal entri ni. First and foremost, aku nk tekankan di sini kenapa aku berani nak ulas pasal benda ni? Pasal hukum, zikir dan kesesatan ni padahal aku mungkin xlayak, bukan ustaz dan sebagainya. Sebabnya cuma satu, zikir ini dilabel sesat oleh sekumpulan ustaz ni tanpa ada dalil, nas alquran atau kesepakatan ulamak. Dan kesesatan yang dilabel oleh mereka hanya disebabkan pentafsiran perkataan yang digunakan dalam zikir ni. Jadi kalau setakat pasal literasi perkataan, aku pun layak. Apa pun baca dulu lah ye. Zikir Imam Shafie yang dilabel sesat baru2 ni ialah zikir yg femes korang dengar dr kecik " Ilahi lastu lilfirdausi ahla.. wala aqwa alan naril jahim.. Allah Fahab li taubatau waghfir zunubi... Fainna tagho firuzzambil azimmmm " -maafla tak jumpa arab version nye- Bawah ni terjemahannya; Oh Tuhanku aku tidak layak untuk syurgaMu. Tetapi aku tidak pula sanggup menga