Memuahnya Iftar : Versi lompatan dan Cheer Abjad

>> Wednesday, September 1, 2010

Pada mulanya aku nak soh korang teka apa ke huruf yang depa ni dok buat..tapi setelah difikir-fikir, aku malas lak nak wat entri baru atau update entri untuk jawapan dia. So aku bagi jawapan je la terus.

pose2

Percubaan pertama nak buat L.O.V.E. Keri bajet nak lompat sambil wat O di udara. Tapi susah plak. Gambar ni tak berapa nampak L.O.V.E sebab Erina pn dah rupa Y. Montok lagi le..dah macam huruf Kaf dah. Tapi yang comel nya adalah gaya E yg tak jadi tu..ekekeke!!! Dah macam penari latar klip lagu Korea dah .

Pose1

L.O.V.E

Oleh kerana perut Erina tidak dapat menampung pose V yg begitu mencabar, tugasan tu aku berikan pada Montok. Ternyata penggunaan girdel beliau memberi impak dan kesan yang hebat. Beliau berjaya buat V dengan megah. E tetap comel. AHahahahaha!! Erina nak buat L pun susah..bengkok punya tulang!!

pose3

E.n.A

N besar takleh nak buat. So kena amek N kecik la. Rasanya yang ni senang je leh nampak perkataan E.N.A tu. Ok Next!!

pose4

K.e.r.I

K yang tak berapa semenggah oleh Keri. Aku saje wat  E kecik. Mencabar skit. R besar juga tak mampu dilakukan oleh Erina, so wat R kecik je..ahahahaha!! Syabas Wafa. Ko  punya I paling real..mwahahahaha!!

pose6

M.A.S.Y

Macam jadi juge la. Montok berdiri je wat A sebab baju ke blouse ke apa ntah korang panggil pesen baju tu..dah leh wat palang A dengan elok. Tugas besar S disandang oleh aku. See...melentik kan. Ni memang orang lain takleh buat.

pose7

W.A.f.A

Last but not least. W susah gak la nak buat. Aku terpaksa suh Erina pandang belakang. Kalau tak jadi huruf W titik tengah. Mwahahahaha!!! Itu dah jadi huruf Cha. Ahahaha!!! f kecik wafa mmg comel

pose8

Jard, ko tak rasa tercabar ke dengan lompatan wafa. Ni kalau dari tepi..ko akan nampak wafa tu macam Casper tau!! Ahahahaha!! Byk gambar lompat. Tapi yg ni je cam sume synch. Yg lain ada je yg dah landing


pose9

Hehehe..Aku pn join sekaki. Kurus lutut bak kata Montok dok melompat-lompat. Apa pun..memang Memuahhh!!! Less words, more on pictures!!

11 comments:

*~ aRaBeLLa ~* September 1, 2010 at 4:25 PM  

tang huruf O keri tu tak boleh blah..terkekeh-kekeh aku gelak..

zonaku September 1, 2010 at 4:34 PM  

hhehhehheee... setuju......

jelesnyaaaaaaa aku x ada......

kalau korang nk buat zona camana yer????????????? ke bella ker???

LORD ZARA 札拉 September 1, 2010 at 4:38 PM  

kenapa ko tak buat nama aku?

nak nangis sat~

sobs~~~

Erina Asmawani September 1, 2010 at 4:40 PM  

hahahahaha..ley tak aku tergelak cam syaitoon kat opis ni tatkala melihat pic2 kite yg sangat sarcastic semuanya. Hahahaha..tulang bengkok ko kate? pasrahh (sambil wat muke pasrah komik sape tu?eemm..lambok? haaha)

wehh..aku xley blah tgk ko nye S. Cam penari gelek padang pasir yg dah pencen. Hahahaha..aksi2 wafa sgt comel. Si casper ;p

Adehhh..semput napas aku jap.Fuhhh! Fuhhhh! Amik oksigen jap.

HEMY September 1, 2010 at 4:49 PM  

Bella : tu sebab tak leh nk lompat wat O kat udara...pasrah punya O

ZOnaku : rugi sangat ko takde..hehehehe. bella senang je nak buat..z tu je susah skit..tp boleh

Lord Zara : kalau ko ada mesti aku buat punyeee

Erina : Mwahahaha..lekeh punye perut ko ni..ngan montok pn kalah..ahahahahaha!!! S tu aku je leh buat..orang lain mesti fail punye

Jard The Great September 1, 2010 at 6:18 PM  

ahahahaha.. at least ade gak nama aku dlm entri neh... tanda korang ingat gak aku yg otw ke airport..

terbaik lah wafa!

LaiLiE iZaNi September 1, 2010 at 6:20 PM  

wakakkakakakak...lawak gle...wat S paling melentik skali...wakakakkakaak...xlarat nak gelak...smua pon comel2 jek...=)))

aim-a September 1, 2010 at 11:46 PM  

hahaha.kretip2.i like :p s melentik giler wa ckp lu..jeles2 ni..:p

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr September 2, 2010 at 12:22 AM  

perghhhhhhhhhhhh...



melentik....


ahahahaha

syah shah September 2, 2010 at 9:17 AM  

comel je pose-pose maut korang... kih kih kih kih kih :P :P

Masy September 3, 2010 at 7:45 AM  

giler kurus lutut weh.. hahaha. mkn byk2 pon x rasa berdosa sgt sbb sume tenaga dah abes guna!

S ko mmg xleh blah! tp bole laa drpd takde hehehhhe

LIKE!

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP