Memmuah Band atasi Waliband??

memmuah kids on the block

Satu lagi band baru sedang melebarkan sayapnya dalam industri muzik tanahair, api, lalang, kuman dan seantero dunia. Band yang diberi nama Memmuah ni ditubuhkan atas dasar cintakan negara dan masyarakat majmuk berbilang warna.

Antara lagu-lagu hits ngetop mereka;

1. Freakin hotter than you
2. Kudis itu bukan lagi halangan
3. Jump and lift your body just an inch
4. Lupa pula mana tinggal kunci ku tadi
5. Beh betik mu!!

Mereka dijangkan akan bertemu peminat Malaysia buat pertama kalinya 29Februari tahun lompat ini. Apa tunggu lagi..dapatkan tiket ke konsert pertama mereka sekarang.

Comments

*~ aRaBeLLa ~* said…
hahahah gelak sampai berair mata tgk macam2 aksi..weh takkan upload 1-1 upload le sume weh..
HEMY said…
tak sempat..ni je sempat..syukur la..ahahaha....
zonaku said…
hehehheee....
ko x mo tambah:

-kuat imaaaannn...
-dah abes baju nk pakai
-nk jadik switzerland

lompat mana?
zonaku said…
masy khianat tul.. ada hikmat sorok peha x mo ajar aku....
HEMY said…
ekeke..aku letak satu2 gambar syok gak ni...byk skit trapik aku..wahahahha
*~ aRaBeLLa ~* said…
ala upload ar sume kat flickr ko tuh..tak tahan tengok keri cam kena buang keje!wakakakakak
Masy said…
aku baru tau cara tu mlm td laa zona hahahahaha. takpe ade byk masa lg bole buat heh

ade lg satu lagu:

teeeeettt.. teeeeeeettt.. teeeeeett

paling hits! hahahaah
aim-a said…
kahkahkahkahkah.

aku terpaksa menggunakan hikmat ketawa tanpa suara kat opis neh..

lagu top mmg teeeetttt teeetttt teeeettt by vokalis keri On.

keri mcm org kne buang keje.hahahaa.tu laa ko..lambat sgt bangun pagi2 utk bunyikan teeett teeeet teeeett tu.hahahahaa

satu lagu yg paling top - kotak betik tu milik aku sorang.shering is no more cherring.

we want more photos!!!! :D
Erina Asmawani said…
kahkahkahakhak..adoyai! sakit perut tawe..mmg meletop ar memuah..kalah twilight..fenomena baru bakal muncul di arena persada seni..jgn lupa hits terbaru bakal meletup nyanyian Arabella. "pakcik, satay 6 cucuk je".
hahahah..besh2!
Jard The Great said…
ku da curik gmbr neh.. buat entri.. hemy buat entri satu2.. aku pon nak wat jugak la la la..

thanks hemy
perghh..

ada style la bro..

nti kuar album pasti laris di pasaran gelap...
zonaku said…
keri x der ni sumer pakat2 sebut pasal dia........

tapi kan... kon n corn pun jangan lupa yer
aim-a said…
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..ingat terkecuali dari kon n corn tuh!!!huhuhu

kesian keri..tersedak2 dier kat pulau perhentian :P
Mr PenyuBiru said…
yg diorang tu oegang betik ek.aku ingatkan cawan polistrine sebab jard pegang tu cam nak minum air jer.hehe
aim-a said…
petik berbalut laaaaaa...tu lah..aku col..bz sgt ko "bekeje"...rugi taw...betik tu best..ahahhaahha
Mr PenyuBiru said…
aku "bekeje" pun dapat betik jugak tapi tak berbalut aaa.lagi best! wakaka...
aim-a said…
penyu: choiiihh!!! aku budak bwh umo weh..dah tercemar sket neh!!hahhaaha
*~ aRaBeLLa ~* said…
haha siot tol komen ko erina...