Album wedding aku - Ganu punye -

>> Thursday, May 20, 2010

Lama gak aku nak siapkan album ni. Minggu lepas baru siap. 2 bulan gak le. Album sendiri kan..lambat skit. Ye la, masa abih banyak kat perjalanan. Dah jumpa bini nak la spend masa ngan dia. Laptop opis aku yg ilang tu plak lambat dulu. Nak process action atau filte yang aku buat terhegeh2. 

Bila laptop tu ilang, housemate ku yg baik hati si Pagoh tu bagi aku pakai laptop HP dia ni. Power skit. Laju. So, mood nk compose album tu baru la mai. Dapat la aku siapkan akhirnya belah ganu punya album. Haaa..sila la jamu mata ye. Nak besar skit. Klik je kat gambar. Tgok terus kat Flickr aku pun boleh.

1

2

3

4

5

6

8

9

7

10

11

Tantek tak??? Haaaa..kalauada duit lebih, meh la upahkan kat aku design album korang. Yang penting gambar korang tu saiz dia besar2 sedap. Haa..takde la terlalu kecik smpi pecah2. Aku takde mood nk editnya nk kasi susun lawa-lawa camni. Hehehehe.

Kalau berminat bagitau je kat ruang komen atau ruang chat ek. Rega? Aku caj 150 utk 22 mukasurat. Pastu korang anta la kat kedai kata nak print custom album. Ni saiz 12x8 inci. Kalau nak aku printkan sekali..hmm..boleh juga. Rm380 sume2 campur editing tu. Haa..aku amek rega kedai tu caj aku as a photogrpher tau. Takde makap pun. Amacam?? Berminat??

13 comments:

Mohd Shahrul Hafizi May 20, 2010 at 1:24 AM  

Smart! Nanti aku kahwin ko buatkan ya. Hehehe.

wHoSeNa May 20, 2010 at 7:02 AM  

cantek...ai like...tema biru..ak pn nk wat cmnih la...*dush*..berangan lebey..~~

ad3ck May 20, 2010 at 7:35 AM  

Bro, kalau ku nak tempah ko buatkan album untuk ku satu nanti boleh dapat diskaun tak? ;p.

zella y May 20, 2010 at 8:58 AM  

wei...cantek r....seriously...

nanti aku nak kawen aku bgtau ko... ;)

baincardin May 20, 2010 at 9:00 AM  

Baby Development - Month 4 - 6 plak...yay! ^_^

papabear May 20, 2010 at 11:00 AM  

cantik cantik! and tahniah yg belated :)

HEMY May 20, 2010 at 11:39 AM  

Shahrul, boleh2

whosena, berangan dulu takpe..ok je

Ad3ck, diskaun yee...akan dipertimbangkan..hehehe

Jard, laptop takde yg bagus nk edit..jadi slow je..kadang hang plak tu

zella y : buleh2

baincardin : =]

Mak Su May 20, 2010 at 12:05 PM  

oooohhhhh....tapi ku dah terkawen dah pung, cucu sedara pun ada, melepas ler peluang ni...

syah shah May 20, 2010 at 2:04 PM  

album cantik sebab gambar cantik dan pandai edit... tapi memang cantik ko buat nih... :D :D

Kniedaz May 20, 2010 at 3:02 PM  

cantek...tp akak dah kawen hahaha..maybe leh wat album utk anak2..hehe

Mohd Shahrul Hafizi May 22, 2010 at 3:19 AM  

tapi lambat lagi la ya. paling awal umur aku 30. hahaha.

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP