aduuhhh~~~ nk terberak!!! sensasi yg begitu unggul..kemut biar sempat ke destinasi

>> Monday, March 29, 2010

Semalam sebelum pulang ke KL, peluk isteri erat2 terasa sebak pula. Tambah pulak bila Cembam kata "nk nangis" smbil peluk lagi erat. Awww~~~ sedih upanya nk tinggal wife. Tp opismate aku balas status aku tu dengan "try lepas 3 tahun..kah kah kah". Demmm. Memang tak mustahil tkkan rasa mcm tu lagi lepas 3 tahun. Tp tknak la set dlm kepala macam tu. Harapnya lepas 3 tahun pn tetap sedih nk tinggalkan wife.


Tak tau plak bila lagi nk jumpa. Mungkin ujung minggu ni? atau tidak. Odw nk ke Kuantan (sebab nk pulangkan berukband adik ipar aku yg aku pinjam sepnjg cuti kat Kemaman), aku singgah kedai mknn ringan laut dan beli Dahfa ni. Wife aku dh sediakn kopi Radix dlm tumbler ku. Sekali aku minum, sensasi nk terberak yg maha unggul menerjah perut aku..Awwww..gila nak terberaaaakkk!!!!

Maka aku memecut mencari pam stesyen terdekat. Smbil drive aku baca selawat, usap dan tepuk perut aku agar leh tahan lagi. Alhamdulillah setakat ni mmg berkesan. Bila smpi petronas Pantai Balok, sensasi unggul itu menerjah semula. Yarghh..pantas ku berlari ke blkg. Sekali kunci plak tandas..Argghhh!!! Memaki daku dalam hati. Tp kuar2 makcik staf baru pas bersihkan tandas. Maaf la maki ye makcik..ni sume perut punya hal. Masuk je terus....BWRAAAFFFFF~~~~~. Ahhhh..legaaa~~~~

Haaa...pastu pulgkan berukband dan terus menghala LPT. siang2 takut nk speeding. Takut kena speedtrap lagi. Jadi smlm aku telah dpat tips utk mengekalkan pemanduan 110km/h iaitu;

1) Memandu smbil makan Dahfa
2) Memandu smbil update status FB anda yg nk terberak tadi
3) Layan lagu yg tak berapa berentak rancak. Mcam lagu selamat malam Faizal Tahir
4) bawak Wira yg akan menendang gear lima ke gear neutral sesuka hati beliau
5) Pegang batang gear seraya nk kasi gear tu tak neutral secara menyakitkan hati smbil makan Dahfa

Sekian tips utk hari ini...babaiii~~~~

10 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr March 29, 2010 at 5:27 PM  

lepas puas menahan berak

mesti lega yg amat sgt bila membuang~~

wakaka

Jard The Great March 29, 2010 at 6:49 PM  

hehe... da lama kot ku tak baca blog ko neh. sbb baru perasan ade perkataan wife..

aar.. ku tak gi.. sbb tgh kursus.. sori beb..

Mr PenyuBiru March 29, 2010 at 7:41 PM  

lepas 3 tahun atau berapa tahun pun,selagi dia menjadi wife ko,perasaan berjauhan tu tetap sama.kalu wife aku atau aku berjauhan outstation ke,tentu rasa tak best.huhu

Ku Tak Sempurna March 29, 2010 at 8:35 PM  

wakakaka

.
.


bhy wooo thn berak

.
.

wakakaka




sian cembam... haaaiihhh... hrp2 aku takkan ditgglkan suami... errr ya.. aku msh belum kawin... maksud aku, NANTI.. ai tak rela bang

:D

zonaku March 29, 2010 at 10:09 PM  

errr.. aku penah try makan dahfa tu.. ya ampun... baunya sgt busuk! at least bagi aku la....

Fiza Z. Abidin March 29, 2010 at 11:32 PM  

wife ko org kemaman ke? kampung tokwan hubby aku tu :)...

sian chembam mu berjauhan eh.....rajin2 lah jumpa nnt makin sedih dia..

zella y March 30, 2010 at 8:20 AM  

msti muka ko ada macam2 color time tahan sakit perut tu kn??

hahahhahahah

Mak Su March 30, 2010 at 9:07 AM  

mak aiii, sebuah hapdet yang jujur.... huhuhuh

moga hemy sedih sokmo nak tinggal wifenyer.... bukan setakat sebulan dua ni jer...hihihih :), aminnn

syah shah March 30, 2010 at 10:22 AM  

kawan ko tu tak sayang isteri kot... tu pasal cakap camtu... Mueheheheheh :P :P


aku tak gemar Dahfa tu... Bila ko cerita, baru aku teringat... Incik Firdaus minum kopi Radix tu jugakla masa nak pi Kelantan dulu, lepas tu sakit perut je manjang... Lepas minum kopi cap Fajar Menyinsing, baru lega... Hahahahah sempat lagi promote... Kakakakakakak :P :P :P

HEMY March 30, 2010 at 11:47 AM  

gadis kampung separa bandar : mmg sangat lega bebbbbb

Jard : kau terlalu sibuk bercinta Jard hingga lupa menjengah blog ku

penyubiru, rasa tak best eh..tp sedih tak??ehehehe

KTS, mesti kena tinggal gak..sayang bini tinggal2kan

Zonaku, dahfa mana ko makan busuk tu??ahahaha

Fiza, nk rajin jumpa pakai duit byak woooo

zella, takde colour pun...lutsinar je muke..kiki

mak su, amin....

SyahShah, biasa minum ok je..tp ari tu tersakit perut plak..ikut pada content perut kot

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP