Padah terlalu jual mahal, akhirnya di gomol~~

Dia seorang yg bajet comel...mana2 pergi, mmg ramai la yg akan melayan beliau. Dilayan bagai puteri..Tiap gelak tawanya disenangi dan orang bagai mahukan lagi dan lagi. Pergi ke mana ada sahaja yg mahu memimpin tangan beliau. Tapi kerap kali beliau tolak mentah-mentah.

Ada yg menawarkan pemberian, hadiah tapi selalunya beliau tolak juga. Kadangkala sudah diambil, yg memberi diketepikan begitu sahaja. Disebabkan itu, ramai yg sakit hati, bengang dan sudah bercadang mahu mengenakan beliau.

Hari itu bukan hari yg baik buat beliau. Sedang beliau leka, sekujur tubuh keras telah merapati beliau dan memeluk beliau dr blkg. Pipi beliau habis dicumbui, tubuh beliau dipeluk erat2. Berkali2 beliau dicium sana sini. Beliau digomol dengan rakus....Beliau hanya mampu menangis...

Gladly abusing her..ehehehe

Oh, kantoi plak sang penggomol. Lihatlah beliau menangis...ahahahaha!!

Shy Hasanah

Tu la, jual mahal lagi..padan muke..nyiahahahahaha~~~~

Comments

Masy said…
hahahaahhahhhhaha siot je
mrsbintang said…
comeynta dia hihi...
zella said…
ala...cian dier...
;)

p/s:igt cite penggomol mane td...
~0~ said…
hahaha...

comel budak tue
Mak Su said…
tak baek ngenakan budak2 kenit kenit... cian kat depa ;)
Dr House said…
Alahai. Cutenye budak tu.
Kniedaz said…
terkezut..suspen sungguh n3 nih..hehe
HEMY said…
masy : ahaha..kalau aku letak muka ko..edit kan..cun gak rasanya..meletup trafik kot..ahahaha

mrsbintang : ekekeke..tq

zella : =]

~0~ : mmg cumell..tp nyampah berlagak

mak su : time kecik je leh kenakan..besar tak dapek

dr house : hehehe

knieday : wah..sudah tukar gambar profile..hehe
baincardin said…
ciannya dia nangis...^_^
HEMY said…
jangan sian kat dia baincardin..biar jee..ahahaha
papabear said…
hahaha... buat suspen jer...