moh ke ganu~~

>> Friday, February 12, 2010

Esok amek half day..nak ke opis awal skit..ekekeke...lepas smyg jumaat je aku akan terus bertolak ke terengganu. Top up touch n go n I'm ready. Harapnya dapat la elak sket jem menghala ke LPT tu. Aku tak penah ke terengganu wktu puncak macam raya cina ni. Aku pn tak pasti akan jem camne punya teruk. Tp aku redah je la.

Kali ni maybe tidur umah parents tunang aku..alaa..lagi sebulan je nk jadi family. aku tak segan sangat dah..eehehe. Kali ni leh kata sume adik beradik dia balik..d.e.m. Segan2..sume pompuan lak tu. sebaik ada sorang yg bongsu tu laki. 

Sabtu nk ke butik utk fitting baju..amek gambar skit utk bunting kata Cembam. Ahadnya kenduri kawan opis aku kat Besut. Oit..penyu..mu nk jumpa aku tak??meh le jumpa..leh aku main ngan Qariena..ehehehe. Mu amek no tepong aku kat sidebar tu ah...Kita jupe le mana2..amacacm???

Sapa lagi yg rasanya ada kat ganu cuti weekend ni??ehehehe..kot nk gather blogger lak kat pantai timur..cara gak tu...nak berkemas..baru habes basuh baju

17 comments:

hanna February 12, 2010 at 12:12 AM  

teringinnyeew nak g tganu!!!huhuw~~~

cikgu isza February 12, 2010 at 12:54 AM  

dah pernah pergi.. tapi di bawa ke tempat yang salah kot.. rasa cam tak best jer (maaf cakap).. memang mati kutu di c2, cari transpot susah.. sume susah.. barang mahal.. cam nak cekik pengunjung jer..

sharamli February 12, 2010 at 1:33 AM  

xm0 p pekan rabu dah?
ha3

beLLa February 12, 2010 at 2:16 AM  

jaoh sgtla trgnu 2..;)
slmt da penah g tmn tamadun islam 2..huhu

moment February 12, 2010 at 6:35 AM  

bwk ole2 tuk aku kt lanchang ni..
aku balik bahau sabtu pagi..hehe

dextrike February 12, 2010 at 7:27 AM  

Bro, kim salam kat adek laki kak cembam yeh.. Hehe

Masy February 12, 2010 at 8:12 AM  

selamat berfitting, moga fit hendaknya hehehehhe

baincardin February 12, 2010 at 8:18 AM  

Gong Xi Fa Cai!

*Mercun adalah sangat merbahaya dan Bain tak menggalakkan semua org bermain mercun. Ingatlah orang² tersayang...^_^

~0~ February 12, 2010 at 9:15 AM  

wah...best2...selamat bercuti..

aku ke pahang..hehehhe

~wAniE~ February 12, 2010 at 9:34 AM  

belikan aku ole2 ganu tau...
x beli siap hang!

syah shah February 12, 2010 at 9:54 AM  

Aku adalah tak cuti pada raya cina... sekiang, harak maklong... Kikikikikik :P :P

~mrs azmi~ February 12, 2010 at 11:32 AM  

hhahahaha!

aku dok bace 'bunting'(peknen)
rupenye 'bunting'(yang cam banner tu ek) hihi

selamat berfitting!! jangan salah fitting pulak! sok nak pakai tak muat! muahahaha

anwar,  February 12, 2010 at 11:59 AM  

sorry bro..terpaksa tolak offer kau gi ganu.. maybr balik kampung kot, nk pau jiran2 cina angpau.. muhahahahah..kim salam kat man,ckp selamat pengantin baru..

Mak Su February 12, 2010 at 1:50 PM  

hhmmm, pegi dulu ler, selamat dlm perjalanan... maksu dok umah bukak kedai dobi, ahaks

Ah Fatt February 13, 2010 at 12:54 PM  

jangan malas2 kat sana ya

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP