List Jemputan~~~

>> Friday, January 22, 2010

Oleh kerana aku ni wat preparation steadily slow2..aku nk start list nama2 kawan yg nk dijemput. Kalau le korang nye nama takde n mau menghadiri kenduri kawin aku pada 14Mac di terengganu atau 20Mac di Sabak Bernam..sila bgtu di ruangan komen ye. Sapa yg rasa tak available pn bgtu..sbb nk estimate kad juge..mekaseyyy~~~

Dak Blog yg rasa mcm nk datang je kalau dijemput;

-Manje Wafa
-Masy Montok & Anne
-Wanie specteles, syahshah, sharamli, imheppie
-Zonaku, Jard, Mak Su, ~0~, Keri, Bella

Opismate;

-Hasnor, Amer, Elly, Swee Theng
-Adesh, Donut, Syu, Azel, Ayu
-Najib, Shahir, Fairuz dua org, Zuhaizy n wife, khair anwar
-Kak Tie, Karen, Zaliza, Hendro, Raymond
-Fifi, Syaz, syahidayah, Elyani, Marlena, Izam, Herley
-Am, Aman, Pradis, Nani, Fiza, sharleena, arfah, dian

Kawan2 sekolah;
-Kak Linda, Pangak, Juih, Butat, Hatif,
-Fariz, Nora, Iza, Hanif, Leez, Ajak, Intan (adik), Intan azmira
-Hafiz, FarizMM, Fairuz, Irman, Suadah

Kawan2 streamyx n Aqil;
-Bos, Kak tie, Faizu, Hasrul, Wan, Yah
-Reza, Fizi, Dila, Hadi, Syam, Ila, Semah

Kawan Takraw satu gelanggang & Kawan Tenis

29 comments:

bEEdLE d' bARd January 22, 2010 at 3:31 PM  

eh sori2..soklan boodh plak..mestilah umah laki kemudian..haha...

~mrs azmi~ January 22, 2010 at 3:37 PM  

jemput jangan tak jemput... boleh je jemput melalui blog, frenster,facebook etc klu rase2 kad tak cukup...

tu care paling senangla.. upload je map n kad jemputan.. done!! hehe

HEMY January 22, 2010 at 3:59 PM  

Bard, aku jemput ko skali ek..mrs azmi juge..aku letak kat facebook tu last2..ni nk pastikan yg mmg ptut aku jemput tak miss

~wAniE~ January 22, 2010 at 4:01 PM  

ak nk g...
bwk teman leh kn???

~0~ January 22, 2010 at 4:07 PM  

kalo teganu tue mmg aku xleh pegi la...

kalo utk sabak bernam...Insyaallah aku pegi, kawan aku pun hari sama, dia pun belah2 sana gak aku rasa...


Papepun thanks pasal jemput..

*~ aRaBeLLa ~* January 22, 2010 at 4:25 PM  

yeay nama aku dalam list..ingatkan tak de..ecece..btw InsyAllah kalo ade member blogger yg bulih tumpang aku akan jumpe ko dgn berpakaian pengantin..ekekek

*~ aRaBeLLa ~* January 22, 2010 at 4:28 PM  

alamak ayat aku cam tak betui la part aku akan jumpe ko dgn berpakaian pengantin..ekekek

mati aku kalo cik cembam ko bace..
pembetulan

aku akan jumpe ko bila ko berpakaian pengantin..

giler fail bm aku..

anwar,  January 22, 2010 at 4:34 PM  

tuan..
hang lupa..
ayman dan fiza.. :D

p/s: wife aku dan anak.. skali di jemput ker?

HEMY January 22, 2010 at 4:39 PM  

wanie : of course buleh..pasangan mesti la leh bawak

~0~ : thank bro..appreciate kalu leh datang

Arabella : aku pn terkejut juga..ingat nk sanding 2 isteri terus..ahahahaha!!!!

Anwar : ayman sama tarikh ngan aku..dia akn pi belah wife kot..fiza aku update..thanks..anak n wife mesti la bawak skali

Masy January 22, 2010 at 4:41 PM  

20 Mac ye. alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

marlena January 22, 2010 at 4:47 PM  

aymang nk kaweng dah?wahhh wahhh..ramainye kawen 2010..kopak kopak

ieQa sWetLuv January 22, 2010 at 5:19 PM  

nak kahwin?? waa x mo jemput ika sekali ke ika study kat batu rakit ni mane la tau dekat2 area sini leyh r ika tebal muke mai majlis kahwin ni jugak ngeh2 ;p

moment January 22, 2010 at 5:20 PM  

wah! nama aku 1st!

kompom dtg!

nxt mnth kita settle lolypop ko ye.. =)

Mak Su January 22, 2010 at 5:26 PM  

rasa nak mai, tak penah sampai ke sabak bernam, nanti maksu boleh singgah tengok pohon padi...huhuuhhu (pohon? wakakaka), dan pepohonan rumbia

akanku hasingkan duit gajiku seposen sebulan sebagai tambang bas ke sinun beserta kaum kuargaku, insyallah.......

HEMY January 22, 2010 at 5:42 PM  

Masy cm tk dpt pi..takleh kenalkan kat orang tua aku..

marlena : haah...14 Feb

Ieqa : buleh..anda dijemput..

moment : aku nk lollypop 300 batang..buleh??

mak su : mekasih byk mak su kalau dpt datang...

Jard The Great January 22, 2010 at 7:29 PM  

ehehee.. nnt ku kawtim dgn wafa ehhhhhh

syah shah January 23, 2010 at 9:31 AM  

Aku insyaAllah datang kalau dijemput... Tapi mungkin lambat sket la, pasal Sabtu ai keje laa incik Hemy... :D :D

Pi tengganu cam ada sikit menarik... Alang-alang buleh hanimun lagi kali ke seploh aku nih... Muahahahahah :P :P :P

yoro okino January 23, 2010 at 11:43 AM  

wahhh dah nak kawin nie
tahniah2
semoga majlis berjaln seperti dirancang
aminnn

HEMY January 23, 2010 at 2:00 PM  

Jard : haah..wat konvoi ek..aku akan suh someone jawab call. msg or call bgtu dh smpi mana

syahshah : ko call ek smpi mana..tkut kalu lewat tu..aku kat luar..leh aku balik kejap

luffy : haah..mai la..anda dijemput jugak

yorookino : mekasey

moment January 24, 2010 at 10:23 AM  

ehh, 300 batang je eh??
aku igt 3000... huhu

syah shah January 25, 2010 at 10:47 AM  

bukan lewat sangat... alangkan dari umah kul 2.30, kul lima sengah dah sampai kat lumut, inikan pula sabak bernam... Mueheheheheheh :P :P :P

HEMY January 25, 2010 at 1:38 PM  

sowiii...dik..sbnrya list ni lebih pada those yg aku rasa aku akan lupa mulanya..

ok ok..aku update..hehe

ayu,  January 25, 2010 at 3:49 PM  

nama aku mana... dlm senarai opis mate ko pun...yer lah

green January 26, 2010 at 2:07 AM  

kawen kat johor laaa..confirmation,

ak dtg.

hoho.

HEMY January 26, 2010 at 10:05 AM  

ayu : ok..updated...heee..ni la gunanya letak sini list...bukan sengaja..kadang time ingat tu terlepas..byk lg rasanya opismate yg tak msuk nama dlm tu

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP