Faizal Tahir housemate ku dapat no.3!!!!

>> Monday, January 11, 2010

Dah habes dh AJL..aku rasa mmg ramai punya la wat entri utk AJL. Aku pun nk wat gak entri..EHehhehehe.. Lagu Pergi menang eh..aku tak tau pn pa tajuk selama ni..dok dengar je kat radio. Haaa..tapi yg suara maaaaa ngaaaaa awal2 lagu tu mmg kasi lagi impak beb...Yuna punya performance pn ngam. Tapi!!!! Apa yg lainnya entri aku dengan entri2 AJL korang?? Haaaa!!! Aku nk bgtu Faizal Tahir tu seumah ngan aku ok...


FZ

Walaupun Faizal Tahir no.3, lu tetap best. Tau sebab apa?? Sebab Faizal Tahir Zaher ni dok seumah ngan aku beb..apa de hal..tongkat tu aku belikan tau..abeh AJL ni mmg kitorg wakaf kat surau utk yg kurang upaya sembahyang. Haaaa..

So ko mmg best Faizal Zaher!!! Ko mmg power, baik hati, kacak dan Super POWEERRRRRR!!!! Kau lah idola kami umah No15. Hehehehe~~~~

20 comments:

SilentFollower,  January 11, 2010 at 1:06 AM  

cipett lu letak muka gua + tempel kat baju faizal tahir..hahahaha.....

Zuewairy January 11, 2010 at 2:57 AM  

AJL 24..

lain dr thn2 lepas..

Sempoi;)

zella January 11, 2010 at 8:17 AM  

best sbb yuna menang...
=)

~0~ January 11, 2010 at 9:15 AM  

heheheh...power FZ...ekekeke

Masy January 11, 2010 at 10:23 AM  

camne plak bole Rindu Terhenti by Tomok yg ko nobatkan menang ni? ni AJL negara mana ko tgk mlm td hehehehe

HEMY January 11, 2010 at 10:40 AM  

Pagoh, ekekekeke..kacak beb. tu la rupa kau kalau kurus

Zuewairy : sama je aku tgok..aku tak amek port pn

zella : suke gak yuna...jadi la no.2

~0~ : mmg powerrr

Masy : aku bukan amek port pn nama lagu pe jadah sume ni masy..aku tulis entry ni pn sebab gambar Faizal Zaher tu

syah shah January 11, 2010 at 11:06 AM  

aku tak puas ati faizal tahir menang... ahahahahah :P :P :P

@xiM January 11, 2010 at 11:30 AM  

awat la lagu pergi menang..ish ish ish..

HEMY January 11, 2010 at 12:23 PM  

yg penting faizal zaher menang gak dan beli burger sbb lapar lepas abes AJL

baincardin, apa yg bestnya aizat..ada yg kata sombong..eehehehe

axim, dia gunakan sensitiviti yasmin ahmad..mana aci..ahaha

Erina Asmawani January 11, 2010 at 12:42 PM  

selaku peminat setia FT, show FT malam tadi kurang kick la (-_-")huhu..hujan lagi power kot..pepun aizat the best!

SilentFollower,  January 11, 2010 at 1:01 PM  

hehehe...tula encik hasnul..penat beb perform..dahla kaki aku sakit skit..nasib baik dpt no 3..pasni, tongkat tu kite wakafkan kat surau kite...hehehe

HEMY January 11, 2010 at 1:23 PM  

Erina : huhu.FZ ni ko tak minat ke erina????demm!!!

silentfollower : takde sapa komen pasal ko incit FZ..sedey aku..ahahaha

SilentFollower,  January 11, 2010 at 1:35 PM  

ko memandai jerk letak muka aku kat ctu tanpa kebenaran...nak kene saman ni....

whisperingmoment January 11, 2010 at 3:05 PM  

isy3...tak sukanya FT jadi macam ni hehehehe

HEMY January 11, 2010 at 4:50 PM  

apa bukti tu muke ko????

whisperingmoment : awak tgok yg real mesti awak sukeeeee

mak su : ???

baincardin January 11, 2010 at 5:22 PM  

HEMY; lagunya yg best. Bain suka 'Lagu Kita'. ^_^

*nanti dah buat HDR, jgn lupa upload sini ye. yay! ^_^

sharamli January 11, 2010 at 6:40 PM  

nak jugak perasan..femes la anak pakcik zaher pasni

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP