Faizal Tahir housemate ku dapat no.3!!!!

Dah habes dh AJL..aku rasa mmg ramai punya la wat entri utk AJL. Aku pun nk wat gak entri..EHehhehehe.. Lagu Pergi menang eh..aku tak tau pn pa tajuk selama ni..dok dengar je kat radio. Haaa..tapi yg suara maaaaa ngaaaaa awal2 lagu tu mmg kasi lagi impak beb...Yuna punya performance pn ngam. Tapi!!!! Apa yg lainnya entri aku dengan entri2 AJL korang?? Haaaa!!! Aku nk bgtu Faizal Tahir tu seumah ngan aku ok...


FZ

Walaupun Faizal Tahir no.3, lu tetap best. Tau sebab apa?? Sebab Faizal Tahir Zaher ni dok seumah ngan aku beb..apa de hal..tongkat tu aku belikan tau..abeh AJL ni mmg kitorg wakaf kat surau utk yg kurang upaya sembahyang. Haaaa..

So ko mmg best Faizal Zaher!!! Ko mmg power, baik hati, kacak dan Super POWEERRRRRR!!!! Kau lah idola kami umah No15. Hehehehe~~~~

Comments

SilentFollower said…
cipett lu letak muka gua + tempel kat baju faizal tahir..hahahaha.....
Zuewairy said…
AJL 24..

lain dr thn2 lepas..

Sempoi;)
zella said…
best sbb yuna menang...
=)
~0~ said…
heheheh...power FZ...ekekeke
Masy said…
camne plak bole Rindu Terhenti by Tomok yg ko nobatkan menang ni? ni AJL negara mana ko tgk mlm td hehehehe
HEMY said…
Pagoh, ekekekeke..kacak beb. tu la rupa kau kalau kurus

Zuewairy : sama je aku tgok..aku tak amek port pn

zella : suke gak yuna...jadi la no.2

~0~ : mmg powerrr

Masy : aku bukan amek port pn nama lagu pe jadah sume ni masy..aku tulis entry ni pn sebab gambar Faizal Zaher tu
syah shah said…
aku tak puas ati faizal tahir menang... ahahahahah :P :P :P
baincardin said…
Aizat mmg best! ^_^
@xiM said…
awat la lagu pergi menang..ish ish ish..
HEMY said…
yg penting faizal zaher menang gak dan beli burger sbb lapar lepas abes AJL

baincardin, apa yg bestnya aizat..ada yg kata sombong..eehehehe

axim, dia gunakan sensitiviti yasmin ahmad..mana aci..ahaha
Erina Asmawani said…
selaku peminat setia FT, show FT malam tadi kurang kick la (-_-")huhu..hujan lagi power kot..pepun aizat the best!
SilentFollower said…
hehehe...tula encik hasnul..penat beb perform..dahla kaki aku sakit skit..nasib baik dpt no 3..pasni, tongkat tu kite wakafkan kat surau kite...hehehe
HEMY said…
Erina : huhu.FZ ni ko tak minat ke erina????demm!!!

silentfollower : takde sapa komen pasal ko incit FZ..sedey aku..ahahaha
SilentFollower said…
ko memandai jerk letak muka aku kat ctu tanpa kebenaran...nak kene saman ni....
isy3...tak sukanya FT jadi macam ni hehehehe
HEMY said…
apa bukti tu muke ko????

whisperingmoment : awak tgok yg real mesti awak sukeeeee

mak su : ???
baincardin said…
HEMY; lagunya yg best. Bain suka 'Lagu Kita'. ^_^

*nanti dah buat HDR, jgn lupa upload sini ye. yay! ^_^
sharamli said…
nak jugak perasan..femes la anak pakcik zaher pasni