Kenduri kawen adik aku..mana adiah langkah bendul gua??

>> Saturday, December 19, 2009



Huuu~~~

Usai sudah majlis pernikahan adik aku dengan jejaka yg dicintainya selama ni (cam smbil tahan nk tersedak pn ada ni). Dengan tema warna turqoise, mereka selamat diijabkabulkan sekitar 11.30 pagi tadi. Kami tak jemput ramai mana..sekadar jiran sana skit sini skit...sanak saudara.



 
 
Paman Fauzi sbgi orang kuat kenduri sedang memberi tunjuk perintah ala2 iklan fisherman's friend
 

Terima kasih byk la pada pakcik Fauzi dan Pakcik Hassan yg bertungkus lumus membantu di dapur. Memudahkan dan meringankan kerja2 kami utk buat kenduri ni. Sepupu2 yakni anak2 pakcik yg telah diupah eskrem..mekaseh sbb tolong kami ekkk..


Tu dia kerahan2 tenaga tunjang kenduri kali ini

Mekasih pada yg datang..Imam Zakaria yg tak tanya banyak sgt soalan pn. Walaupn kesengalan adik aku tak anta borang nikah mlm nk nikah..imam ni dtg collect..ahahaha!! Mekaseh imam..we lap U yeah..Aku mcm besa amek gambar la. Tp tak dapat nk amek gambar sangat..lepas siap majlis adik n Fik dok sibuk layan kawan2 datang..then gi homestay anta mak ayah fik balik..

Bila diorg balik masing2 dh terlentang tidor...aku bangun2 diorg dh tanggal baju. Bajet nk kuar balik wat outdoor..ujan plak..mmg takde rezeki. Tp takpe la..time kenduri kawin kita try la mana buleh ye..huhu..

26 comments:

Jard The Great December 20, 2009 at 12:12 AM  

hehehe... selamat...selamat...

Pocket December 20, 2009 at 1:07 AM  

selamat pengantin baru pada dinda,

tp perlu ker bagi adiah langkah bendul?
tp kalau dpt sapa nak menolak kan..
sepersalinan tuuu!!

make sure talipinggang n dompet tu kulet:D

Kaito December 20, 2009 at 1:14 AM  

selamat pengantin baru...cantik orangnya..hehe

~0~ December 20, 2009 at 2:05 AM  

ko bila plak bro???


tahniah pada adik kau...semoga berbahgia selamanya

~mrs azmi~ December 20, 2009 at 9:43 AM  

tgk wat kenduri kecik2 pon selambak pinggan nak basuh!! wakaka

selamat pengantin baru buat adikmu!!

HEMY December 20, 2009 at 10:43 AM  

Jard : selamattttt

Gadis kmpung separa bandar : mekaseyyy

Pocket : ekekeke...musti la kena bg..yg letak rule pmpuan je dapat tu sapa ntah la..tak adil lgsg..ekekeke

~0~ : tahun depan insyaAllah

Kaito : mekaseyyyy

Mrs Azmi : haah...kenduri kecik2 pn sarat gak nk membasuh pas tu

Aini December 20, 2009 at 11:03 AM  

Musim kenduri kahwin..

moment December 20, 2009 at 11:07 AM  

hemy!!~~

adoi laa!!~~

buang la pic tu.. aku memain je la~~~

argh!!~~

moment December 20, 2009 at 11:11 AM  

eh tp, klu nk letak pic aku bebetul.. aku leh bg pic yg lg chomel.. pic yg koletak tu mcm kabur la pulak.. kehkehkeh

touyakaruma December 20, 2009 at 11:19 AM  

laaa tak jemput aku pun datang

HEMY December 20, 2009 at 11:34 AM  

Aini : mmg musim tk kira la bila pn

Moment : ahaha..aku tgh carik cara gambar aku yg berkualiti besar tu kasi shrink lawa..tak jadi2 la..aku ke yg bebal..

touyakaruma : mcm nk dtg kalau jemput..ekekkee

sharamli December 20, 2009 at 11:52 AM  

k0 tahun depan?

xbp ari dah ni..hu3

HEMY December 20, 2009 at 11:58 AM  

haah...nak kena start isi sume borang2 berkenaan

Rara December 20, 2009 at 12:00 PM  

i pun akan langkah bendul kakak kedua i. dia mintak rantai, gelang dan cincin T___________T huwaaaaaaaaaaaaa

ViLdA FiDa December 20, 2009 at 12:09 PM  

ko bile lak hemy???aku cam dh terbau ni...bau..bau...ehem2..

.:fifi:. December 20, 2009 at 12:25 PM  

langkah bendul??
hurm so ble nk kawenn??
huhu

zella December 20, 2009 at 2:11 PM  

klu adik aku langkah bendul..
aku igt aku nk mintak kete r...
hehehehh

slamat pengantin baru for your sis!

HEMY December 20, 2009 at 4:34 PM  

Re Rara : mintak cincin, rantai n gelang..hhuhuu..itu sudah menyusahkan..main2 la tu..kalau betul, beli yg tepi jalan je..nyiahahahaha

Re Vilda fida&Fifi : nyeh2..tahun depan i.Allah

Zella : thanks for the wish

faez December 20, 2009 at 6:15 PM  

selamat pengantin baru..
follow me back.

bEEdLE d' bARd December 20, 2009 at 8:11 PM  

ko xpayah hadiah2,...ko laki...
ko x kena kerahan tenaga ke?

HEMY December 21, 2009 at 12:38 AM  

Faez : utk adik aku wish ni ye?mekasih bg pihak adik aku

Bard : hehehe..aku kerahan tenaga sapa nk amek gambar??nyehehhee

iyllienaz December 21, 2009 at 1:49 AM  

langkah bendul perlu hadiah ke??hehe..

syah shah December 21, 2009 at 11:49 AM  

lelaki takyah kasi hadiah kalu langkah bendul sebab lelaki kawin lambat itu biasa... kalau perempuan tu supaya dia tak berkecil hati sebab adik nikah dulu... tu pasal kasik hadiah...

syah shah December 21, 2009 at 11:49 AM  

eh lupa lak... tahniah lagi sekali buat adik ko... :D :D

Mak Su December 21, 2009 at 1:24 PM  

cantik kaler turqoise

ada dapat tak adiah langkah bendulnyer?

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP