Kenduri kawen adik aku..mana adiah langkah bendul gua??



Huuu~~~

Usai sudah majlis pernikahan adik aku dengan jejaka yg dicintainya selama ni (cam smbil tahan nk tersedak pn ada ni). Dengan tema warna turqoise, mereka selamat diijabkabulkan sekitar 11.30 pagi tadi. Kami tak jemput ramai mana..sekadar jiran sana skit sini skit...sanak saudara.



 
 
Paman Fauzi sbgi orang kuat kenduri sedang memberi tunjuk perintah ala2 iklan fisherman's friend
 

Terima kasih byk la pada pakcik Fauzi dan Pakcik Hassan yg bertungkus lumus membantu di dapur. Memudahkan dan meringankan kerja2 kami utk buat kenduri ni. Sepupu2 yakni anak2 pakcik yg telah diupah eskrem..mekaseh sbb tolong kami ekkk..


Tu dia kerahan2 tenaga tunjang kenduri kali ini

Mekasih pada yg datang..Imam Zakaria yg tak tanya banyak sgt soalan pn. Walaupn kesengalan adik aku tak anta borang nikah mlm nk nikah..imam ni dtg collect..ahahaha!! Mekaseh imam..we lap U yeah..Aku mcm besa amek gambar la. Tp tak dapat nk amek gambar sangat..lepas siap majlis adik n Fik dok sibuk layan kawan2 datang..then gi homestay anta mak ayah fik balik..

Bila diorg balik masing2 dh terlentang tidor...aku bangun2 diorg dh tanggal baju. Bajet nk kuar balik wat outdoor..ujan plak..mmg takde rezeki. Tp takpe la..time kenduri kawin kita try la mana buleh ye..huhu..

Comments

Jard The Great said…
hehehe... selamat...selamat...
selamat pengantin baru pd adik...
Pocket said…
selamat pengantin baru pada dinda,

tp perlu ker bagi adiah langkah bendul?
tp kalau dpt sapa nak menolak kan..
sepersalinan tuuu!!

make sure talipinggang n dompet tu kulet:D
Kaito said…
selamat pengantin baru...cantik orangnya..hehe
~0~ said…
ko bila plak bro???


tahniah pada adik kau...semoga berbahgia selamanya
~mrs azmi~ said…
tgk wat kenduri kecik2 pon selambak pinggan nak basuh!! wakaka

selamat pengantin baru buat adikmu!!
HEMY said…
Jard : selamattttt

Gadis kmpung separa bandar : mekaseyyy

Pocket : ekekeke...musti la kena bg..yg letak rule pmpuan je dapat tu sapa ntah la..tak adil lgsg..ekekeke

~0~ : tahun depan insyaAllah

Kaito : mekaseyyyy

Mrs Azmi : haah...kenduri kecik2 pn sarat gak nk membasuh pas tu
Aini said…
Musim kenduri kahwin..
moment said…
hemy!!~~

adoi laa!!~~

buang la pic tu.. aku memain je la~~~

argh!!~~
moment said…
eh tp, klu nk letak pic aku bebetul.. aku leh bg pic yg lg chomel.. pic yg koletak tu mcm kabur la pulak.. kehkehkeh
touyakaruma said…
laaa tak jemput aku pun datang
HEMY said…
Aini : mmg musim tk kira la bila pn

Moment : ahaha..aku tgh carik cara gambar aku yg berkualiti besar tu kasi shrink lawa..tak jadi2 la..aku ke yg bebal..

touyakaruma : mcm nk dtg kalau jemput..ekekkee
sharamli said…
k0 tahun depan?

xbp ari dah ni..hu3
HEMY said…
haah...nak kena start isi sume borang2 berkenaan
Rara said…
i pun akan langkah bendul kakak kedua i. dia mintak rantai, gelang dan cincin T___________T huwaaaaaaaaaaaaa
ViLdA FiDa said…
ko bile lak hemy???aku cam dh terbau ni...bau..bau...ehem2..
.:fifi:. said…
langkah bendul??
hurm so ble nk kawenn??
huhu
zella said…
klu adik aku langkah bendul..
aku igt aku nk mintak kete r...
hehehehh

slamat pengantin baru for your sis!
HEMY said…
Re Rara : mintak cincin, rantai n gelang..hhuhuu..itu sudah menyusahkan..main2 la tu..kalau betul, beli yg tepi jalan je..nyiahahahaha

Re Vilda fida&Fifi : nyeh2..tahun depan i.Allah

Zella : thanks for the wish
faez said…
selamat pengantin baru..
follow me back.
bEEdLE d' bARd said…
ko xpayah hadiah2,...ko laki...
ko x kena kerahan tenaga ke?
HEMY said…
Faez : utk adik aku wish ni ye?mekasih bg pihak adik aku

Bard : hehehe..aku kerahan tenaga sapa nk amek gambar??nyehehhee
iyllienaz said…
langkah bendul perlu hadiah ke??hehe..
syah shah said…
lelaki takyah kasi hadiah kalu langkah bendul sebab lelaki kawin lambat itu biasa... kalau perempuan tu supaya dia tak berkecil hati sebab adik nikah dulu... tu pasal kasik hadiah...
syah shah said…
eh lupa lak... tahniah lagi sekali buat adik ko... :D :D
Mak Su said…
cantik kaler turqoise

ada dapat tak adiah langkah bendulnyer?