Andainya aku...

>> Sunday, November 8, 2009

Penat banget...tolong anta family tunang akak. Amik dr KLIA n anta kat umah sedara dia kat Semenyih. Lagi 2 minggu nk kenduri kawin akak. Sempat gi melawat adik kat ATMA. Smpi umah kul 7.30 mlm. Tdo ayam sat. Plan nk anta album utk printing terbantut. Nak tak nak sok mlm pas maghrib aku akan meredah ke s.alam gi plaza masalam nu.

Tp citer ari ni gambar tk aplod lg. Malas ah..layan entri pasal len lak. Bangun2, layan moto GP, pergh...dia punya lap tu..smpi cecah lutut tu..gila ah..memang hebat deme ni. Kalau lah aku dpt moto camtu sebijik...





"Rasul, aku nk gi Johor ni cari otak2..ko nak tak?"
"leh gak, beli la kat aku 3 hengget"
"Ok beres"

selang 30 minit kemudian. Pintu umah dibuka. Aku terpacul kat depan pintu.

"ait??kejapnya dh balik..mana otak2 aku?"
"alaaa..sial la..lupa wallet aku daa..aku smpi muar dh, patah balik. Tak jadi la..aku nk gi beli char kuey tiaw kat Tanjung Malim. Dengar2 kat simpang UPSI tu ada yg kaw punyeeee. Ko nak tak?"
"buleh la"


Perghhh..mmg best kalau ada moto besar racing GP tu kan..Berdesup ke sana ke mari. Fuhhhh..walaweiiii~~~~~

14 comments:

{lumut} November 8, 2009 at 11:58 PM  

jodoh kau ngan otak2 x kesampaian..hehe..

kEy November 9, 2009 at 12:14 AM  

smart sey...kal0 dpt moto tuh~

HEMY November 9, 2009 at 12:44 AM  

Lumut : ngeh..ngeh..tu leh pasal

Key : smart je??ckap la kacak utk yg tunggang juge..ahaha..mcm la aku ada moto tu

Fatt Chin Choy November 9, 2009 at 3:03 AM  

bener citer ko ni? gila berdesup kawan ko bawak

moment November 9, 2009 at 6:15 AM  

pergh!! smlm, ondewy pegi Kl and balik, ade 3 group moto2 besar ni.. wahh~ terbeliak mata + meleleh je air liur kitorg tgk.. haha laju gile!~

zonaku November 9, 2009 at 8:02 AM  

memang mengancam.... tp kalau ujan, bwh jembatan gak la kan............

~0~ November 9, 2009 at 9:12 AM  

tinggi cita2 bro..aku pun ada impian nak sambar sebijik...tp masih lg dlm cita2

syah shah November 9, 2009 at 10:25 AM  

muahahahahahah tak bleh blah nak pegi sana sini macam gitu aje berdesupnya... har har har har har

sokong zonaku... hujan kalu... bawah jematan gak laa ko parking dulu... har har har har : P:P

HEMY November 9, 2009 at 10:56 AM  

Chin choy : sebenar2nya benar

Moment : kan moment kan..meleleh beb air liur tgokkk

Zonaku : ehehehe...hujan tu besa la...nk wat camne. tp kalau sempat nk lari dr ujan buleh je

~0~ : ehehe..tu la..aku nye bukan cita2..impian je

SyahShah : ekeke..kalau ujan singgah kedai mamak pekena teh

xiiinam November 9, 2009 at 12:08 PM  

ckLah pun sesekali merempit guna RXZ....he..he..




kau sekolah di Dr Latiff dulu? Agaknya bekas murid kakak ckLah ni...

green November 9, 2009 at 2:09 PM  

merempit beli otak2..
dahsyat~

HEMY November 9, 2009 at 3:37 PM  

xiinam : huhu..sapa ke gerangan cikgu tu??kot2 saya kenal..

RXZ kuat makan minyak..huhu

Green : kalau superbike org panggil merempit gak ke??tak rugged ar camtu

LotsOfLove-Pearls November 10, 2009 at 12:13 PM  

Hemy,
Selalu membayangkan bwk motor besar tapi sekadar impian jek coz takut wooo..

mai_za November 10, 2009 at 4:10 PM  

ape gune motor besar2...klu ujan basah jugk...bg aku, dr dk beli motor y nth brapa ribu 2 baik aku beli umah...dpt gk bteduh bla ujan...jgn marahh..

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP