Andainya aku...

Penat banget...tolong anta family tunang akak. Amik dr KLIA n anta kat umah sedara dia kat Semenyih. Lagi 2 minggu nk kenduri kawin akak. Sempat gi melawat adik kat ATMA. Smpi umah kul 7.30 mlm. Tdo ayam sat. Plan nk anta album utk printing terbantut. Nak tak nak sok mlm pas maghrib aku akan meredah ke s.alam gi plaza masalam nu.

Tp citer ari ni gambar tk aplod lg. Malas ah..layan entri pasal len lak. Bangun2, layan moto GP, pergh...dia punya lap tu..smpi cecah lutut tu..gila ah..memang hebat deme ni. Kalau lah aku dpt moto camtu sebijik...





"Rasul, aku nk gi Johor ni cari otak2..ko nak tak?"
"leh gak, beli la kat aku 3 hengget"
"Ok beres"

selang 30 minit kemudian. Pintu umah dibuka. Aku terpacul kat depan pintu.

"ait??kejapnya dh balik..mana otak2 aku?"
"alaaa..sial la..lupa wallet aku daa..aku smpi muar dh, patah balik. Tak jadi la..aku nk gi beli char kuey tiaw kat Tanjung Malim. Dengar2 kat simpang UPSI tu ada yg kaw punyeeee. Ko nak tak?"
"buleh la"


Perghhh..mmg best kalau ada moto besar racing GP tu kan..Berdesup ke sana ke mari. Fuhhhh..walaweiiii~~~~~

Comments

{lumut} said…
jodoh kau ngan otak2 x kesampaian..hehe..
kEy said…
smart sey...kal0 dpt moto tuh~
HEMY said…
Lumut : ngeh..ngeh..tu leh pasal

Key : smart je??ckap la kacak utk yg tunggang juge..ahaha..mcm la aku ada moto tu
Anonymous said…
bener citer ko ni? gila berdesup kawan ko bawak
moment said…
pergh!! smlm, ondewy pegi Kl and balik, ade 3 group moto2 besar ni.. wahh~ terbeliak mata + meleleh je air liur kitorg tgk.. haha laju gile!~
zonaku said…
memang mengancam.... tp kalau ujan, bwh jembatan gak la kan............
~0~ said…
tinggi cita2 bro..aku pun ada impian nak sambar sebijik...tp masih lg dlm cita2
syah shah said…
muahahahahahah tak bleh blah nak pegi sana sini macam gitu aje berdesupnya... har har har har har

sokong zonaku... hujan kalu... bawah jematan gak laa ko parking dulu... har har har har : P:P
HEMY said…
Chin choy : sebenar2nya benar

Moment : kan moment kan..meleleh beb air liur tgokkk

Zonaku : ehehehe...hujan tu besa la...nk wat camne. tp kalau sempat nk lari dr ujan buleh je

~0~ : ehehe..tu la..aku nye bukan cita2..impian je

SyahShah : ekeke..kalau ujan singgah kedai mamak pekena teh
xiiinam said…
ckLah pun sesekali merempit guna RXZ....he..he..




kau sekolah di Dr Latiff dulu? Agaknya bekas murid kakak ckLah ni...
green said…
merempit beli otak2..
dahsyat~
HEMY said…
xiinam : huhu..sapa ke gerangan cikgu tu??kot2 saya kenal..

RXZ kuat makan minyak..huhu

Green : kalau superbike org panggil merempit gak ke??tak rugged ar camtu
Hemy,
Selalu membayangkan bwk motor besar tapi sekadar impian jek coz takut wooo..
mai_za said…
ape gune motor besar2...klu ujan basah jugk...bg aku, dr dk beli motor y nth brapa ribu 2 baik aku beli umah...dpt gk bteduh bla ujan...jgn marahh..