At the new office..ekeke..

>> Wednesday, September 9, 2009

Yosshh..good morning everyone..or noon maybe. As some of you have known, this is my first day at Cyberjaya Office, Wisma 4our. Most of them have already unpacked their belongings and setup their desktops yesterday. The box containing my personal belonging is safely underneath my table. I brought out my shoes from it and wear them before I started setting up my desk.

Well, my morning doesn't start in a nice way. Wardina's back tyre was completely flat out when I checked it this morning. Need to send it for a check. It's a tubeless tyre and it's not supposed to flat out easily like that. So I had to carefully ride it till the nearest petronas and pumped it up. Then I ride as fast as I could towards my new office.

I lost for a while..ahaha. I went to the wrong building. Cam sengal..I had no problem to find the place from my house, but I got the wrong building!! I even entered the wrong office..ahahaha!! But after wandering around for 15 minutes, I managed to reach my desk.

The impression. As told by my manager, it feels a bit spacious compared with our previous office. The ceiling is higher and there's no way we could reach it to tape the air-cond slid..ekekek. The temperature is just as nice..I dont really need to cover my body with my shawl or wearing my sweater.

"hendro..takpe ek..I palingkan monitor dari you..U kan dh tau i surf apa..ehehehe"

Hahaha..I'm just worried my manager who seats just the next cubicle would see my screen..ahahaha!! We gonna have a look on the other wisma later during the lunch time. I could see wisma 2 has the recreational rooms like gym, squash and who knows what else there. Kiki..

Picture caption : Hendro, my team leader and I. The backbone of OneHealth support team.

23 comments:

sharamli September 9, 2009 at 1:24 PM  

surf ap?
jgn yg bukan2 suda.............

aRaBeLLa September 9, 2009 at 2:01 PM  

pegi keje pakai t-shirt je wei??

~0~ September 9, 2009 at 2:06 PM  

surf jangan x surf...kekekek

Mak Su September 9, 2009 at 2:27 PM  

cyberjaya? wwuuuuu, jauh tu...

surf gapo?

kurzz,  September 9, 2009 at 2:31 PM  

nul..best ar tempat keje ko kan..gi keje pakai t-shirt n jeans jer..aku siap nk kene pakai opis attire jer hari...boring huhuhuh.....

syah shah September 9, 2009 at 2:35 PM  

haaa... ko surf hapaaa??? HAr har har har :P :P

Err... adakah sebab nak setup opis baru maka memakai casual attire atau memang hari-hari pun memang pakai attire yang casual sebegitu rupa??? Aku tak jeles... Sebab aku pun pakai casual jugak... HAr har har har :P :P

HEMY September 9, 2009 at 2:49 PM  

Blog la..apalagi sharamli

Arabella : haah..besa ar...tu kalu zoom ke bawah..aku pakai sandal je tu

~0~ : ekeke..taknak la surf byk sgt..bloghop je

Zara : office tak baru pn..tmpt je baru

Mak su : dr tmpt sy dekat la...surf blog je pn

Kurzz : hehehe...tu satu bestnya...diversity shell pnya motto

SyahShah : bloggg..ekeke..mmg camtu la hari2..sandal lagi kadang..

~wAniE~ September 9, 2009 at 3:22 PM  

msti surf benda ngarut2 nie..aku bg thu compny ko suh dorg blok semua website..hahahhahah

Mr PenyuBiru September 9, 2009 at 4:54 PM  

ensem aa mamat sebelah hendro tu.hik3..

Ayman,  September 9, 2009 at 6:29 PM  

Yeayy.. Back bone of OneHealthIT..
Macam dinasor.. lepas habis semua kehidupan tinggal tulang sahaja.. hehehe

Jard The Great September 9, 2009 at 9:57 PM  

salam.. minta alamat.. antar ke emel sy.. jardness@gmail.com

HEMY September 9, 2009 at 10:45 PM  

Wanie : kalau mengarut tak wat keje dahhhh

Penyu : mekasehhhhh

Ayman : hahaha...jgn la jeles man

Jard : gaji sama je..dh anta emel dh kat ko

ad3ck September 10, 2009 at 12:05 AM  

ok lagi boleh surf, tmpt ku Google n Yahoo pong tak boleh! ;p.

imHepPie September 10, 2009 at 1:01 AM  

tu kt opis ke setor??lalala~~~

green September 10, 2009 at 4:07 AM  

huu..new environment..
surf ape..blogging ke??
=)

Masy September 10, 2009 at 8:24 AM  

aku x ske stail tmpt keje camtu. x free willy la nk surf. hahahahha tp cantek laaa, kemas.. ai likeee

lyana kamarul bahrin September 10, 2009 at 8:29 AM  

wuuu..dah pindah cyber ke. xbleh la jumpe ko lunch2 lagi. :D HP pun bakal pindah gk nih. aku xtau team mana pindah dulu..huhuhu..

lyana kamarul bahrin September 10, 2009 at 8:29 AM  

juga....wedding zaim tu ktne wei? PJ hall? kt PJ ke?

syah shah September 10, 2009 at 9:43 AM  

blog aja ka?? betul ni takde lain?? kataku cuba membuat spekulasi rambang... Har har har har :P :P :P

HEMY September 10, 2009 at 10:04 AM  

Ad3ck : alaaa..sllnya kena blok sbb org dh abuse privilige la tu

ImHeppie : ekeke..opis yg sedang berserabut

Cahaya : thanks

Green : blogging jeee

Masy : ikut manager sini..manager ok,ok la

Lyana : ekeke..ko pindh kang update la kat mane. Haah..kat PJ..25 Oktober

SyahShah : aku msuk laman web peribadi ko..alaa..yg panas tuuuu

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP