Yatie Chomeyl's giveaway - Kisses of Love

>> Friday, August 21, 2009

Kak Yatie Chomeyl wat giveaway contest la...bestttt...kisses of love. So far aku tak msuk pn contest2 networking bloggers ibu2 ni sbb sume nk gambar anak..aku anak tekak ada la. Tp bu yatie ni tak kisah..gambar sesiapa pn asalkan kiss kat pipi ye..bukan di mulut..apa tah lagi di dada tau..ni contest bukan lusyah punye...tak menang tak amek yg lain mcm..ahaha. Jadi aku pn mau masuk lah.

Syarat2 detail dia leh la ke blog kak yatie chomeyl ni ye...Haaa..Ni aku pertaruhkan kan kat contest ni gambar godson aku..si zaffar yg dicium ibu beliau..

hehe..aku nk letak satu gambar ni..tp aku tak jupe kat flickr aku..n kat hdrive pn dh takde..nk amek kat KL balik ni di hdrive backup merangkap hdrive pagoh..takut lupa nk submit..aku amek la gambar ni..

Yess Zaffar!!wat Abi proud yeee!! Kasi menang!!!Pergh..ABI shiyaaallll!!!!Ahahaha!!!



so kak yatie chomeyl...harapnya leh menang yee!!! Yiehaaa!!!1

17 comments:

yatie chomeyl August 21, 2009 at 1:18 PM  

ok dear..dah di terjah..cukup segala pengeras2nya...good luck :)

Jard The Great August 21, 2009 at 1:38 PM  

peh.. masuk kontest.. nk gak..

CAHAYA August 21, 2009 at 1:52 PM  

Comelnya Zaffar. Geram2!

sharamli August 21, 2009 at 1:52 PM  

ku rsa si zaffar ni lagik femes dri tuan bl0g lama2 nnt..asek muka dy je kua

sharamli August 21, 2009 at 1:54 PM  

ku rsa si zaffar ni lagik femes dri tuan bl0g lama2 nnt..asek muka dy je kua

HEMY August 21, 2009 at 2:14 PM  

Yatie : orait..mekasih in advance..ahahaa

Jard : msuk la jard.nk cium pipi aku tak??ahahahaha

sharamli : takpe la dia pemes..sbb aku lg pemes

cahaya : pipi dia gerammmmmmm

ku tak sempurna August 21, 2009 at 2:25 PM  

aku kurang paham laa...

gmbr sedang kiss 'sesiapa' atau kena kiss budak2 je..

errr... sesiapa tu merangkumi umur berapa ya??

sila terangkan.. ahaksssssss

hihihi...

HEMY August 21, 2009 at 2:49 PM  

gambar kiss aku pn leh...syarat dia lebih lanjut ko pi blog tu ekk..ehehe

Masy August 21, 2009 at 3:38 PM  

ooo kirenye kontes memuah la ni. oooooooooo

syah shah August 21, 2009 at 3:41 PM  

aarrr... nanti aku antar gambo incik Firdaus ciom aku orait... kat pipia, bukan kat bibir... itu eksklusip punya gambo... hahahahahah :P :P

Err... Abi? Alaaaahhh... Soleh sungguh... Hahahahahahahah :P :P

~wAniE~ August 21, 2009 at 3:48 PM  

bdk yg comey..pipi die wat aku geram..mcm nk gigit plak..hahahhaha

HEMY August 21, 2009 at 7:10 PM  

Masy : ya betoiii..nk kiss aku tak ??ke aku kiss ko...demi kemenangan..profesionalll...ahahahaha

SyahShah : buleh rasanya..gi la baca term n condition dia

Wanie : pipi aku ko tak geram ke???

John Iverson August 22, 2009 at 12:08 AM  

Adus... kena buat anak dulu la baru leh masuk contest ni... masalahnya sape yg sudi ek? wakakaka... ok... dh bertukar jd pervert plak komen ni... sori bro...
nnt kita g cameron bro... sana ada air paip... yeeeha!!!!

marlena August 22, 2009 at 6:55 PM  

wahhh asik2 zaffar hehe takpe2 contest punyer pasal aku restu..:) gdluck !

bEEdLE d' bARd August 23, 2009 at 11:01 AM  

comel ar bdk tu..geram btol aku tgok..mcm nk cubit2 jek pipi tembam dia tu bg dia melalak...baru puas hati..hehe

umiyan August 23, 2009 at 2:13 PM  

come comey...memang comey...

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP