Saturday by myself



I have this house all for myself..Three of my housemates went to Kuantan for their vacation. Our housemate whom is staying in Permatang Badak, Kuantan would be their host for the days. I was planning to stay at my friend's house as well when I went to meet Cembam last week before I know that it took more than 30 minutes from Cembam's place to my housemate's.

I watched Nadal played just now and he lost. It's my 2nd time watching him play and he lose both of the games. I still haven't see the 'greatness of Nadal so far. I am watching Friends marathon while washing my laundry. I feel so lazy to wash my bike or my car which I have been planning since last week. Wan Hayati is covered with taik cicak all over her hood.

Oh, I need to find some sugar for the fasting month next week. Even my mom asked me to bring some home. Hmmm..how's the sugar market now??Is it still hard to buy a kilo of it??

Still thinking what should I do today? Do I need to start going outside to the frontyard and wash my rides??hmmm...

Comments

momentinlife said…
eh hemy! sgt suka komen baru ni... huhu xsangka ko tuka..uhuk~

ermm update psl smlm sblm hari isnin eh.. aku nk tgk gak! huhu
momentinlife said…
owh, aku pn dlm dilemma nk cuci kreta.. even cik sona aku dh jadi kaler klabu..bkn itam dah.. hurmmm
HEMY said…
hehehe...ok la lagi memudahkan keje korg sume nk anta kumen...hehehe
sharamli said…
j0ging la..nnt bulan p0se ssh dh..
HEMY said…
sharamli : aku tak suke joging..baik aku main benda lain yg lebih fun
Jard The Great said…
chantek layout baru! syabas!
akirasuri said…
Wey! Cantik layout kau.. Tapi aku adalah teraba-raba nak menggunakannya.. :|

Weh! Kau nak kad raya tak? Kakaka! :)) Poyo jek aku ni.. Nak tak? Nak bg alamat :D

Wey.. Pasal gula tu, semua kerja pembekal la.. Depa sorok gula saja nak kasi gula naik harga bila bln pose ni.. Kan ramai org nak buat kueh raya.. Depa nak main2 dengan harga.. Sungguh $%#@!&%!@&!$%!^ dorang tu.. Kekadang ni melibatkan orang2 dalam gak.. Komplot kotor main harga supaya dapat desak Kera naikkan lagi harga siling.. Kan gula barang kawalan.. Hahak! Lama dah aku tak cakap pasal hal ekonomi.. :))


Akhir sekali, aku paling tak suka nengok orang2 yang aku suka bertanding, yang aku tahu setiap kali aku nengok mesti dorang kalah.. Hahahahaha! :))
pagoh said…
alllo my housemate...kiteorg buat swimming-thon...cherating + balok + telok chempedak...tp cherating pantai xbest..balok oklaa n pling best t.chempedak....
zonaku said…
hehhehehee.....
no comment!

abc tu menaikkan nafsu la plak... tp aku br je diberi amaran, jauhi ais!

huhuhuhuhuuhuuuuuuuuu
~wAniE~ said…
waduh bdk nie menukar lg layout nya seh...membuatkan diri ku agk jelous..tp aku thu umh aku lg cntik wlpn gelap..hahahhahahah...



ko nk gula ye??aku nk bg kt ko tp umh aku pn stok gula nk abis..mane gula dh ilng erk??adkh d bwk lari oleh semut itam or semut merah..sungguh kejam dorg menyorokkan gula2 itu kn???hahahahha
ezzati said…
lama x tgk nadal main...

p/s:cantek layout bru
CAHAYA said…
wah! tempting sangat rupa ABC tu.

pasal gula tu, mak aku cakap harga tak naik pun. penjual memang kontrol penjualan. maybe, diorang saje nak naikkan harga bila dah nak raya nanti. nasib mak aku selalu dpt stok dr penjual dia yg biasa.
HEMY said…
Jard : mekasih..keekeke..

Akira : tule..asal nk raya je cmtu..pasni aku nk beli gula walaupn dh ada stiap kali gi kedai..bila krisis cmni...aku ada stok..ehehehe

Pagoh : pergh..aku tak gi mandi laut pn hari tu gi lawat tunang aku..malas nk basah n msuk keta...sonot korang yeee

zonaku : alaaa..baca je selawat sblum makan tu..ok punya

wanie : kalau tkde cmne nk bagi..aku geget ko kang...huhu

ko je rasa blog ko cntik..tp sbnrya blog aku lg cantik sgt2

Ezzati : hehehe..dia injured..pastu kalah

Cahaya : mmg tempting.nnt takde gula ABC pn pupus..ok la kalau mmg dapat stok
sciatic said…
if gula xley bli bnyk2,ajkla hm cembam erk??
ajk de skali g bli..
hiihihihi
syah shah said…
taktik biasa setiap kali perayaan menjelma...

krisis mula few days lepas kuar berita, rega gula tak naik... Tup-tup terus tadak bekalan gula... Hahahahahah

Err... Aku dah basuh JET minggu lepas... itupun lepas sebulan ke dua bulan tak basuh... hahahahah :P :P
arianna adrizal said…
org sabak mandi gula kot. haha!