Relievedddd!!!

Thanks God!! Fyuihhh!!! I went home today trying to act as normal as I could when I heard Ponjot said "huhh..camne..ganti la satu bumper" the moment I stepped into house. I put my helmet on the rack and started begging for mercy =p.

"sorry ponjot..tak sengaja...aku bayar ek...ponjot ek"
"Patut la parking tengah2"
"Aku bayar 50 ek ponjot ek"
"takyah la"

I went to get my bag and brought out Rm50 note from the wallet and tried to hand it to him.

"Amek la ponjot.calar tu..ko dh la jaga elok2 keta kau"
"Hah...calar apa ni??keta aku sekali kena ke??bak 50!!", my other housemate teased me.
"sadap u..ko jgn masuk campur!!", I shouted jokingly.

Ponjot didn't want to accept my money. thanks ponjot for being so tolerate. I still want to treat him for something. Maybe I'll buy him McD or KFC later. Hehehe..Ahhh..I'm soooo relieved. Honesty is the key everybody. So so relieved!!!

Comments

Masy said…
klu ganti, berapa tu? huhu baiknye ponjot ololololo
HEMY said…
50 tu mcm buleh gi PEKIFA kajang tu tacap..heheehhe
CAHAYA said…
Huish! Sib baik. Alhamdulillah. ;)
zonaku said…
hehehee.. kwn y baik! errr.. PEKIFA kajang tu kat mana???????
Monkey D Luffy said…
cuba pecahkan cermin plak

hehe
sharamli said…
nnt leh pjm lagik..
Zaidon said…
Alhamdulillah.. sepeti yng dijangka, ponjot tu baik orngnya, tapi ngape panggil 'ponjot'.. aduhai saya nak tumpang gelak baca komen Kapten, ada ka patut..hhehe
John Iverson said…
Sentaengah org mmg mcm tu... sangat tolerate... sbb dia tau, klu kena benda yg sama, kita pn akn tolerate jgk... betul x? kirim salam kt kawan
umiyan said…
hehehe... blanjee si ponjot tu... jangan tak blanjerrrr
~wAniE~ said…
bes dpt housemate cm tu x berkira..dulu romate aku pn cm tu gak.. syok!!!


ermmmm alng2 blnje ponjot, blnje la aku sekali..murah rezeki ko..hehe
kurzz said…
ermm...klo takat calar leh tacap lagi kan...tpi klo kemek..mmmg ponjot betul2 maksudkn "ganti la satu bumper"...hehehe..
HEMY said…
Cahaya : mmg mujurrr

Zonaku : aku tak tau nk bgtu cmne..simpg tiga yg kena belok kanan nk ke hentian kajang ada shell tu..kita belok kiri

Luffy : ahaha..amboi2..betis nak peha ni

Sharamli : mana ada pinjam keta dia..parkingkan je

John : haah..so far kawan2 sume jenis tolerate. mungkin sbb aku pn jenis tolerate juge

Umiyan : insyaAllah

Wanie : meh..dtg sini..aku banje n anta umah..ahahaha

Kurzz : kalau kemek kompem2 la aku terus bwk kan ke kedai..huhu