Nak balik kampung!!

Danish..anak elyani..comey kan..aku segirang dia la ni nk balik kampung..hehe

I'm going to my parent's house, balik kampung this evening. Gonna fetch my sister at UPM first, head home, pack the bags and drive to Damansara Damai to meet my friends. We are going to balik kampung together. Hopefully the traffic wont make me breaking my fast in my car.

It was raining peacefully this morning, the clanking sound of the raindrops falling on my rooftops was such a melodic lullaby drowning me deeper into my sleep. I thought I could reach the office at 8 and went home at 4. But you can do the math if I ended up dragging my lazy ass to the bathroom at 9.10 a.m. Huhu..blame the rain..no no..the lullaby..yeah..the lullaby. It's your fault lullaby!!

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Baru abis smyg jumaat. Syioknya cuaca hari ni...redupp..pagi nye dah ujan kan. Cuaca camni mcm cuaca hari raya..perasan tak pada kamu2 yg berdekatan sini ataupun mungkin yg kat s.alam, lanchang pn cuacanya begini. Sllnya cuaca redup2 cmni la pagi syawal menjelma. Seumur hidup aku sambut syawal, rasanya baru 2-3 kali yg pagi syawal nye hujan. Kalau hujan pn sllnya kul 8 cmtu dh berenti dan disusuli cuaca yg indah je hari tu..perasan tak?

Smpi masjid td aku tidor bawah tangga dengn nyaman...hehehe..smbhyg pn best je..segar..then imam punya bacaan..fuhh..menang skit la dia ngan aku...ahaha..dia nye impak tu..kalau dia suh smyg hajat pastu mmg aku on...dia nye rasa nk wat smbhyg sunat je pas smyg tu..ahahha..haaa..

Time pose ni juga aku perasan, lepas salam..tk ramai yg terus blah..masing2 zikir n ikut smpi abes doa..takde apa nk dikejar kan..kat sini aku terasa ayat 'jangan dikejar dunia' tu satu kenyataan. Sgt besh...Indahnya ramadhan

Malam ni aku nk balik kmpung..yeaa..ngan adik n kawan2 aku..sume pompuan. AKu sbg lelaki kecil yg tak tau gagah ke idak ni akan cuba utk memprotect mereka sebaik mungkin..yeahhh..leh buka sedap2 balik...tp lebih 3 hinggit la mknanya bajet..ekekeke. Jumpa lagi isnin ni korang...oh ye..kalau nk wat buke jugak blogger, aku leh join isnin..ye..aku akan balik dr sana awal skit kalau korg nk on isnin ni dan bukan 11/12hb seperti yg aku cdgkan...

Comments

tehais said…
slamat berbuka pose..
sharamli said…
lelaki kecil?

kurus kering?
CAHAYA said…
aku nak berbuka kat umah. keje petang ni buat aku sayu je.
dextrike said…
yaAllahh...
comeynye danishhhh..
skeeeenyeeeee!!
bEEdLE d' bARd said…
nak danish bleh x? hehe
zonaku said…
aku balik esk.......
Jard The Great said…
selamat pergi dan balik.. =p
HEMY said…
Ieza : apa testnya??hhheehehe

Tehais : slamat berbuka pose juge

sharamli : saya la tu

Cahaya : sayu saje kamu ni cahya..cheer upppp

dextrike : aaa??aku comey??mekasihhh

bard : nak aku??boleh boleh

yoro okino : thanks

Zonaku : wahh..mesti best

Jard : selamat

John : =]
momentinlife said…
Shah alam ngan Lanchang jugak yg ko taip.. aiseh!~

aku tak pnh lg beraya di lanchang..huhu

tp sejak aku matrik, suasa raya mmg selalu 'lembab2'.. betul2... =)
green said…
yerp..jgn dikejar..
HEMY said…
moment : nk rasa yg best meh la raya umah aku...hehehe

Green : tp kena gak kejar..hehehe