Pembunuh!!

>> Monday, July 6, 2009

Uhh..aku jadi pembunuh malam ni. Ye, aku baru je bunuh cencurut yg aku sebut2 kat entri sblum ni. Tikus yg macam ratatouille tu mmg aku tak jumpe dah. Tp cencurut ni mmg sll berlegar2 kat umah aku..kitorg tgok je selama ni. Tp sepandai2 cencurut menyuruk, akhirnya jatuh ke dalam baldi sampah akhirnya. Aku perasan dia ada dlm baldi tu 2-3 hari lepas. Upanya mmg takleh kuar. Dh bincg ngan housemate cara nk bunuh. titis minyak panas la..air panas la..ikat msuk terus dlm sampah la..jemur la..last2 ari ni aku mmg takleh tahan tekanan dok ingat menatang tu ada dlm tu..aku terus tekad nk bunuh.

Aku tgok tadi pn menatang tu tgh cuba nk kuar..oh..no way. Aku terus capai panyapu..guna buntut batang dia hentak. Kena je dia nyorok. Aku lepak wat kerja aku..nampk lg kuar aku hentak2. pas dia kuar bunyi cittt citt..akhirnya mati pas aku hentak 3-4 kali. Ni tgh nk kuarkan dr baldi tu masuk plastik terus buang. Ye..aku kejam!!!

Mood rajin pn tetiba kicked in. Aku baru abihkn basuh segala baju yg pernah aku gunakan..pastu masuk blik air basuh bilik air lak..ekekek..ni baru pas mandi lg skali...nk smyg. Tp publish dulu lah entri ini. Nak lipat baju2 aku lak dlm bilik tu. Ni la idup malam aku kalau aku tak gi main tenis..ehehehe

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP