Lakon Islam. Berlakon jd org islam oleh org islam..apa kah?

>> Saturday, July 18, 2009

Tgh penat baru habis seharian main takraw utk liga komuniti bhgian sabak bernam. Kawan call ajak main. tp tu citer len entri bila dh ada gambar dia skali la. HEhehe. Ni tadi tgok kejap Pilih Kasih. Minggu israk mikraj katanya..Ada jugak terma ayat Lakon Islam ek. Islam pn leh dilakonkan. Cantik je yg pompuan sume tutup aurat..dgn kak engku skali. Mmg betul2 berlakon sbgi seorg islam yg betul walaupun luarannya shja.

Mmg hebat..Lakon Islam..Huu..tak pasti penerimaan anda semua..Tp bg aku..tkyah la kuar terma macam ni. Ni la yg org yahudi mahu..org kafir mahu..Kuasa media yg meruntuhkan moral dan kekuatan islam sedikit demi sedikit sehingga kita sendiri tak sedar betapa bebal dan jauhnya kita tersasar dr Islam itu sendiri. Ahh..tak mahu aku tulis pnjg2..kamu semua pikir lah sendiri. Apa yg aku fahami n fikirkan tak semestinya anda setuju. Hebat..teruskan lah berlakon sbgi islam. Uhh..takleh terima.

Mak dh tukar channel Majlis Tilawah..lg bagus..Nak blog hopping...

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP