29hb - Gaji tak masuk lagi..

>> Wednesday, July 29, 2009

Ari ni dh 29hb..tapi gaji tadi aku cek bank rimau aku tak msuk lg gaji wehhhh...ate camne??aku nye duit ada seplo je skang..ahahha!! Mampus..ada utang 5 inggit utk byar court tenis mlm tadi..kira tggl RM5 je la sebona eh..jahanang!!

Mengapakah daku begitu sengkek bulan ini??Yaaaa..anda mahu tahu kah?? Mari kita lihat expense aku bulan ini;

Keta = 500
Mak = 200
Umah = 120
Insuran Takaful = 100
Insuran Moto = 300
Bayar moto = 200
Bayar kredit kad (beli modem broadband) = 300
Tukar tayar wardina = 170
Simpanan kahwin = 500 (dh msuk awal2 dpt gaji tnpa mengira expense..nk kuarkan susah dh)

Jumlah = 2390

Ahahaha!!! abeh..aku nak makan apa beb..ada brp rat je baki dia. Sebenarnya dh lebih dr gaji aku tu..tp alhamdulillah bulan ni ada duit dr klien amek gambar ari tu, 300. So, tau dh ngape ku begitu sengkek. Asal malam je tak makan la aku..aku terus menidurkan diri utk mengelak lapar..ahahaha.

Ingat kan ari ni masuk la gaji..tapi takde rupanya..uhh..pilu betul la hati aku. Pilu lagi perut aku..ahahaha. Ada sapa2 nk belanje n belai2 aku. Masy..meh la..daku perlukan mu...ahahaha

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP