Apa yang pentinggg??

>> Wednesday, May 6, 2009

Aku lepak kafe ni..rehat jap dr mendesign album customer aku. Ahhh...aku baru saja lepas membloghop ke kediaman2 korg. Asriey..aku tk dpt tgglkn komen tempat kau..asik kena discarded je. takde chat application lak tu...huhu!!!

Kalau camni caranya..kena ada broadband gak ni. Aku tgh ushar celcom. Tp kena tggu dia wat promotion..mmg jauh gila beza pakej dan harga dia...tunggguuuuu...


Hari tu aku gi pasar malam...tp bawak beg laptop..sbb wardina jenis yg tak berbakul..ahaha...nk gaya pnya pasal..bawak la beg gi pasar sebab nk borong buah2 pelam dan lai. Nyeh nyeh..Elok je aku smpi tmpt parking moto...ada satu moto lg tepi aku...Sorg brader ngan anak perempuan dia.

AKu cagak motor aku...dak pompuan tadi..turun2 je...dia pandang aku..

"APA YANG PENTINGG????......."

Halamak...aku mcm tau...ini wonderpet pnya penangan..aku nk sambung gak..KERJASAMAAAAA!!! Tp takut satu pasar gelakkan aku...aku senyum je kat budak tu...budak tu sambung sendiri...

KERJASAMA....APA YG PENTING KERJASAMA....KAMI TAK BESAR DAN KAMI TAK KUAT....

Ekekeke..penangan wonderpet tol...takpe dik..lenkali jumpa abang tmpt sunyi skit kita nyanyi sama2 yeee....ahahaha..

Malam ni aku bertolak ke Ganu...ekekeke...

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP