katun2 lama

>> Friday, April 10, 2009

Nak hujan la di luar sana tu. Gelap dah, berangin dan rintik2. Mujur usai smbhyg, baru begitu keadaannya. Kalau lebat sudah, meseg pastinya aku hantar ke bos mengatakn yg aku tersadai dek hujan. Amik port tepi2 dinding masjid dan tidur tengahari..hehe.

Tp dh smpi pn opis..sempat, tanpa basah. KLCC PC fair sudah kembali..ada byk hajat utk membeli..tp disebabkan misi mengumpul duit kahwin perlu ditepati..alamat simpan je la hajat ni. Nak beli motor plak tu..ekeke..Cembam dh bg green light hari tu..mana taknya nk diredah ke tempat kerja berbatu-batu, Benaffey lak dh mopaus menghitung waktu..kena kang tetiba out tersembam aku atas batu. Tercembam takpe lg.

Tadi gi makan ikan bakar tangling mcm biasa, sllnya pergi berkereta..tp En transporter AYman pergi canada, terpaksa naik moto sahaja. Macam biasa aku amek sotong bakar, rasa dia mmg segar, dh brp minggu aku tak tukar2, mmg tmpt ni dh dikira pakar.

Duduk2 makan smbil borak pasal kartun2 yg pernah kami minat waktu kecil dahulu. Macam2 kartun la kan masa tu. Kalau aku sebut agak2nya korg masih ingat ke yg mana satu? Meh aku try listkn katun2 yg kitorg sembang tu;


Mospeda (moto jadi robot), seangktn dgn robotech dan macross
Tosho Daimos (keta merah masuk lori, jadi robot)
Gaiking (robot yg ada muka raksasa kat depan dada)
Grandizer (yg robot dlm piring terbang bulat tu)
thundercats (tkkan tak tau)
silverhawk
G-force (geng2 burung)
Saber Rider
Ultraman Ace (hakutoooo...minamiiiii!!!)
Smurf
JAM (ke JEM)
Mask
Blue Blink

NI le antara yg kitorg dok sembang2 makan tadi. Tp bila dpt balik kartun2 ni n tgok lagi skali. Cam takbest le plak jadi. tp apa pun mmg kenangan hingga kini.

BERTUKARRRRR!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP