housemate memuahhh

>> Thursday, April 16, 2009

Aku duduk umah bujang. Bila sebut umah bujang mesti ramai gak yg satu rakit ngan aku. And macam2 juga la isu isi rumah kan. Ada yg mcm tu, ada yg mcm ni. Terpanggil nk citer pasal ni lama dh, pas baca entri Kapten Luffy tempoh luput hari..Hari ni ada kesemptn. Meh aku citer pasal housemates aku. Kira advertise terus nih..ehehe

Utk aku, alhamdulillah, berada di rumah dgn rakan rumah aku sgt merelakskan. Mungkin segelintir korang bila balik umah lg menyampah..terus masuk bilik BAMMMM tutup pintu. Tp aku lain ceritanya. Mmg terhibur je bila balik umah tu. Masing2 sekepala. Lebih2 lg bila yg tggl skang ni betul2 cun dh..perangai OK je.

Berlawak, kutuk2 tu sume biasa la..mmg kelakar je. Bila tgok tv sama2 mula la msing2 tmbh sana sini. Tp mmg besh. Sll yg lepak ngan aku kat bawah tu Si Din ni (kanan skali gambar atas). Kitorg sll tgok tv sama2 ar. Sbb yg lagi 4 org besa lepak atas kecuali ada cerita or drama kegemaran ramai...kalau tak mmg smpi lewat mlm aku ngan Din.

Kitorg suka layan CSI..aku pn terlayan sbb Din layan. Sorry..DIn dh taken. Din org Perak. Peminat bola yg akan ke stadium juga la skali skala.

Yg kiri skali tu Manap. Dia skang tgh wat umrah. Company Trip..hebak bukan?? Aku suh dia kirim gambar lompat dlm ihram cam nabila buat..ehehe..Dia ni tukang gunting rambut yg baik hati..tp skang company dia antar projek kat Pahang..balik sekali sekala kalau nk bayar bil air tertunggak (paham je la..taken). ekeke. Dulu partner game..tp skang dia dh dewasa..tak main dh game2 ni..huhu. Org perak gak, Kaki bola gak.

Yg tengah tu Pagoh. Rasa cm penah letak gambar promote dia kat entri lepas..hehe. Pagoh ni jawa murtad dr muar. Tapphi kalo cakaapp tu adhe la slang tjawe nyeee. ahahaha!! Pagoh ada laptop mahal...saving yg banyak dan sygkan moto modenas dia yg lari tak laju mana tu..aahahaha!! Pagoh baik hati..dia kadang2 belanje kawan..aku pn kadang blanje dia..tp takut gak..takut kedai abih bahan dia order..ahaha!! Dia siap bg aku guna nutella coklat yg dh dekat setahun tak habis tu.


Yg plg kanan ni lg sorg hmate aku. Rasul. See..ya!!! mmg kami pengikut rasul..rasul kedah!!! Hidup rasul!!! kami sentiasa menunggu wahyu yg terkirim melalui kau..Rasul kedah!! rasul kedah!! Rasul terrer masak. Tp besa la bujang mmg masak sendiri2. Kadang2 rasul ada lebey aku pau la. Smlm pas dgar iklan celcom aku ngan Din wat lwak ngn rasul. 'Kalau lah rasul masak lebeh utk kawan...mmg ada!!'. ahahahaha!!! tak tau yg ni dh berpunya ke belum.

Lg sorang hmate aku nama ponjot. Org perak gak. Tp takde lak gambar. Dia jenis perahsia dan senyap je orgnya..kalau sbnrya dia dah ada anak pn kitorg mungkin tak tau..aaahaha!! Org perak gak..kaki bola gak. Rasanya dh berpunya. sbb sll gak nmpk gayut tepi balkoni tu..ihik ihik..haa..

Tp diorg mmg kawan yg besh..kira beruntung aku tkyah nk carik2 n campur kepala ngan ntah sapa2. Diorg ni sume UPM. stu kolej kecuali si DIn tu. Tp aku ngan din kamceng je..org jawa la katakan..hehehe. Aku msti rindu la kutuk2 gelak2 maki2 yg pernah berlaku spnjg hampir 4 tahun dok ngan depa ni. N yg plg best..diorg sume jaga smyg..takdela nk kata tak tinggal..tp still jaga. Alhamdulillah..

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP