Skip to main content

Aku dirijek model...18SD

Fuhh!! Keje aku ni takde istilah Monday Blues..sbb bila msuk keje di hari pertama minggu tu..terus belek emel..tiket n terus segera dan pantas solve...zziuusshhhh!!!

Cuti 3 hari ni mcm2 gak buat..Tapi aku tknak citer tu dulu la..sbb ada gambar lg syiok. Mslhnya pendrive aku ntah ke mana perginya..Dia kuar gi beli kacang panjang ke kat pasar tani puchong..mana pi pn aku tak tau..

Haaa..meh aku citer pasal mimpi aku..ehehe..4 hari lepas rasa aku mimpi ni;


Itu hari, umah aku (umah kuarga) dikunjungi seorg supermodel luar negara berkulit putih gebu tinggi lampai..Mmg pergh memuahhh!! Dia stay kat umah aku. Ada skali nk jadikan citer aku smpi umah dia tgh nk mandi..dia jeling je aku then masuk bilik air.

Bilik air lak lutsinar..jenis pintu yg lutsinar la kan nk dibestkn lg. Aku leh nmpk la refleksi dia tgh mandi tanpa seurat benang...ouuu!!! Tengah aku lalu bilik mandi..dia panggil aku mintak sabun..OMG!! Saja mintak sabun lak..Aku pn pergi mendapatkn sabun dan beri pada dia. Dia bukak kejap pintu menyerlahkan segalanyaaa then ambik sabun tu dr tgan aku.

Aku berlalu dr bilik mandi tu. Kemudian aku terfikir. 'Gua rasa ni mimpi..'. Dlm mimpi tu aku sungguh2 pk n cuba bandingkn mimpi atau kenyataan sbb sgt jelas mimpi tu mcm hari realiti. Then aku capai keputusan. 'Ye..ini mimpi..aku nk try tnya la model tu if she wants to fuck with me'. Yaaa..anda tak salah baca..alaaa..mimpi kan..alang2..kita try cuba test la.

So aku pn pergi balik bilik air..aku bukak pintu bilik air. Masa tu dia dh siap mandi..dh pakai tuala. Then kami berpandangan. Aku mendongak skit sbb dia tinggi.

'Err..buleh tanya tak..U nk tak make out with me'. Mmg direct abih..mimpi la katakn.
'??..err..sorry. No..I can't'

Caishhhh..dlm mimpi pn aku kena rijekkkk!!!

'Alaaa..just one night stand..come on'
'sorry no!!. I tak abih mandi lagi ni..leh kuar?'

Damn..aku pn kuar dr bilik mandi tu..smbil berjalan terpk lagi. Eh, ni kan mimpi..kalau mimpi sume benda possible. Haaa..kalau aku tiup jampi mesti dia nk kat aku. Ahahaha!!!Yaaa..begitu keji aku ini..aku peduli hapee. Aku berjln lg ke bilik air..Time tu model tu dh kuar smbil berjln berselisih ngan aku. Aku terus tiup jampi..FFffuuuuhhhhh~~~~~~

Model tu terus terkulai di dakapan aku..wahahaha!!! Then aku pn terus dgn niat jahat aku. Aku mencari bilik la apa lagi..ehehehe!! Aku bukak satu bilik dan masuk..Baru nk baringkn model tu..Tetiba nenek aku terpacul dr balik tabir.

'gawe opo kuwi nol?' (apa ko buat tu?) nenek aku bertanya..Terus aku agkt balik dan cabut..jahanang kaco daun..wahahaha!! Aku ke bilik lain..aku nmpk mak n adik beradik aku tgh tido..Alamak..apa mimpi ni..takde spot lain ke. Tp sbb aku tau tu mimpi..aku pk..lantakla mak aku marah..mimpi je..korg tido je la yeee.

Aku pn membaringkn model itu di satu sudut jauh skit dr tmpt mak aku tido. Aku baru nk make move, tetiba terdengar suatu suara. Suara mak aku...Mak aku bangun dr tido dan pndang aku.

'Abang..kalau nk buat *tttttttttttuuuuuuuuuuuttt*, abang kena buat camni camtu'
'mak...diam...tkyah nasihat la..org tau la nk buat camne'

wahahahaha!!!mak aku siap bg nasihat cara2 yg sptutnya...Aku terbgun betul2 lepas aku suh mak aku diam tu sbb kawan aku call...lagu allahu sami yusuf tu bangunkan aku..Akakakaka!!


Mmg best tol mimpi2 camni..anda buleh menjadi mcm2 karakter yeee..Attention, tiada sebarang ereksi yg terlibat dlm mimpi ini..waahahaha!!!! Naya tol!! Mungkin ni dicetus oleh lagu AKON..I want to make out right now na na!!

Perhatian!! Seriyes ini bukan mimpi basah roger!! Ehehe..sudah dikatakan
tiada ereksi yg terlibat..wahaha!!!UTk pgthuan anda semua sy tak pernah mimpi basah lagi tauuu!!! Wahahahaha!!!!

Comments

Popular posts from this blog

VADS Berhad - Streamyx call center Reunionn

God!! My colleague has just received an email warning all of the respective employee to not storing any files, pictures or mp3 which are clearly not related to our work in the computer. Eventhough I didn't get the email, for precaution, I just upload all these images and write an entry bout it..ehehe..And these pics already got rid of the C drive..kiki Hmm..Actually this very reunion was held on 19th of June. Since there were a lot more special ocasion this month..ex:my anniv..ehehe..so this event report has been on hold till this very day..nga nga!! The reunion are for the guys that used and still working at streamyx call center and most of them are/were the splitters..It was held at 24hrs MCD near IKEA. Left pic : Me..just about the kicked off from my friend's house..the style of the day..haha.. right pic : Asmah. The one decided to invite all of us out of sudden due to rindu banget sama kami smpi nanis2..comey la semah..hehe=p Me taking the pic. From left clockwise ; Semah,

Ikat bini kamu, anak perempuan kamu pada tiang yang paling kukuh!!!

Received a parcel when I was at my parents' house. A small book of the detail translation of surah Al-Kahfi. Thanks to PPZ (Pusat Pungutan Zakat) for the yearly gift. And a beneficial one of course. My math teacher once told us before she started our math class about how the first ten verse could save you from Dajal's lure and seduction. Akan tiba waktu Dajal bermaharajalela di penghujung dunia menawarkan segala macam kemewahan dan kehendak yang sukar untuk ditolak. Dan bilamana kita tunduk pada hebatnya Dajal memenuhi permintaan kita, maka neraka lah jawabnya. Maka ikatlah anak-anak perempuan kamu, isteri dan ibu kamu di tiang yang paling utuh dan kuat dalam rumah kamu dengan kemas kerana apabila Dajal menghentakkan kakinya ke bumi, seluruh kaum wanita akan berlari-lari mendapatkan Dajal meninggalkan segala-galanya. Akan dicampak anak yang sedang didokong, suami mereka untuk Dajal. Meraung2 lah mereka diikat pada tiang. Tapi jangan pula kamu kasihankan mereka dan membuka ika

Zikir Imam Shafie sesat? Zikir tolak syurga?

Assalamualaikum.. On the way balik dari Sabak Bernam ke Bangi hati terasa melompat2 nak tulis pasal entri ni. First and foremost, aku nk tekankan di sini kenapa aku berani nak ulas pasal benda ni? Pasal hukum, zikir dan kesesatan ni padahal aku mungkin xlayak, bukan ustaz dan sebagainya. Sebabnya cuma satu, zikir ini dilabel sesat oleh sekumpulan ustaz ni tanpa ada dalil, nas alquran atau kesepakatan ulamak. Dan kesesatan yang dilabel oleh mereka hanya disebabkan pentafsiran perkataan yang digunakan dalam zikir ni. Jadi kalau setakat pasal literasi perkataan, aku pun layak. Apa pun baca dulu lah ye. Zikir Imam Shafie yang dilabel sesat baru2 ni ialah zikir yg femes korang dengar dr kecik " Ilahi lastu lilfirdausi ahla.. wala aqwa alan naril jahim.. Allah Fahab li taubatau waghfir zunubi... Fainna tagho firuzzambil azimmmm " -maafla tak jumpa arab version nye- Bawah ni terjemahannya; Oh Tuhanku aku tidak layak untuk syurgaMu. Tetapi aku tidak pula sanggup menga