Selesai satu~~~~

>> Wednesday, January 28, 2009

Huuu~~~~

Hari ni Rabu..kena masuk keje..aku tak besa amik M.C, jadi gi keje lah. ramai yg takde gi cuti..yg melayu kawan2 aku pn gi cuti. Aku betul2 rasa fatigue dek berjam2 berhari2 memandu.

Selesai akhirnya majlis pertunangan aku hari isnin yg lepas. Makcik aku yg anggap aku sprt anak dr kelantan (nama aku dia yg bg) secara kebetulan dtg sabak bernam..maka dia ku angkut pergi terengganu skali dengan sorg lagi makcik. 3 keta lah jadinya. Makcik2 aku ni la yg dok menghias aku pny hantaran.

Mak macm besa sgt besh..memasak utk bekalan spnjg perjlnn ke sana. sgt pnjg rasanya apatah lg baru pertama kali ke negeri sanun tu..kira lengkap dh semenanjung aku jejak isnin lepas. Tolak jam 8 pg dr sabak bernam tu, amik adik aku kat sg buloh..then gerak. Smpi sana maghrib. Aku suh wawa amik kat depan masjid terapung.

Gambar tak sempat wat apa pun..tp sgt skit la gambar...aku tak dpt nk amik gambar sbb rasa mata tertumpu kat aku masa majlis tu..mintak adik aku je amik gambar.

AKu citer sikit2 la nnt ye...ni apdet skit blog. Tp apa pn, sprt yg aku jangka bila smpi bab nk satukan 2 kuarga...mcam2 rintangan dan cabaran. Benda kecik pn akan jadi isu. Kena jaga hati dua2 famili. Time ni sang calon laki dn pompuan takleh nk beratkan famili masing2..kalau tak, alamat gaduh la...kena pk dr sume sudut mengapa begini n begitu.

Tp akhirnya majlis berjln lancar...aku dpt selesaikan sume bende..dpt discuss ngan wawa yg alhamdulillah understanding sepnjg kitorg kat sana. mekasey cembam ekk..tp aku tak rasa tunang la takde cincin..ahahaha!!! leh ngorat lagi ni..kau cembam, aku dh bg dua tu..haa..pakai yeee...kikikiki!!

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP