Majlis Persandingan Nora dan Jimmy

>> Sunday, December 28, 2008


Lama sangat ni tak hapdet...besa la cuti..tp ada connection kat umah sebeno eh..Namun disebabkn aku begitu maleh dan ada mende lain nk buat yg mana lebih masa diberikan utk album si Nora ni. hehehee!!!

Byk bende nk citer..tp tu la..tak sempat sesaje..tp takpe la aku apdet je la jugak ari ni. Untk yg dok tunggu gambar2 sekitar majlis persandingan Nora.leh la ke sini.. Aku takleh nk post byk2 gambar..nnt masuk angin gambar tu bila smpi kat tangan nora..dh tak memuah saspen nye..hehehe..

So..leh la tgok di situ ye pada yg mahu tgok..


Ok..nk wat album..ada lg 7 pages nk buat...yeahhhh...Pada kawan2 yg dok tunggu muka korang kat kenduri tu..sabor le ye..ahaahaa...

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP