tag dari mak su

>> Thursday, July 17, 2008

Aku pun tk pasti apa ke nama tag ini. Tp yg daku tahu..aku di tag oleh Mak Su kita...maka kita buat le yeee..

Nama timangan oleh org tersayang :

1) Cik Abang - Makcik yg bg nama aku tu panggil.Smpi skang

2) Anul - oleh kawan2 dan juga cikgu fizik aku..ehehe
3)Tabu - Nama floor aku dpt masa dok Kolej Tun Dr Ismail UPM dulu. Senior aku Kicap yg bg. Nama panjang dia?? Tarikan Kalbu percaya tak???ahahaha

Hmm..tiga ni je aku rasa and tiga2 masih digunakan.


Anda seorang yang :

1) kacak...buleh? Ahahaha...sapa lagi nk kata ko kacak selain diri sendiri..nyiahaha
2) Sgt sensitif sebenarnya..tp pada hal2 yg sgt terntentu.
3) Dgt flexibel. AKu leh jadi mcm2 jenis orang, bergantung pd suasana. Aku suka diam je..tp sbb aku sll menghiburkan suasana..bila aku diam sume kata aku ada problem..padahal..tu slh satu sikap aku..hehe



Insan Teristimewa :

Hmmm....yg ni payah plak nk jawab. Aku tak pernah rasa ada yg teristimewa..camne ek? Marah cembam baca..ahaha..maksud aku..sume istimewa dlm idup aku..kawan2, sedara mara. Patutnya sbg umat muhammad bagi jawapn Rasulullah la btul? Tepuk dada aku..btul ke aku btul2 jadikan baginda yg teristimewa??


Makanan Favourite anda:

Saya makan apa yg sy mampu...favourite tu payah skit nk determine. Tp bau telor dadar pn dh ok..makan ngan nasi puteh saja pn dh alhamdulillah..Tp aku suka sangat makan buah2an.


Favourite Colour :

Aku takde favourite colour la..kan dh kata flexible. Sbb tu takleh nk 'baca' aku guna favourite colour la hape..ehehe..Asal aku nmpk colour tu menyerlahkan suatu benda..maka colour tu la aku minat...

Favourite song utk hari ni?

Asma Allah dendangan Sami Yusuf...masyaAllah... Enak sungguh aku dengar di telinga, menyelinap tenang dlm hati aku...


Sikap yg membuatkan anda stress :

selama aku kerja..tak pernah lg aku rasa stress..alhamdulillah. Walau dimaki2 masa jd CSR streamyx..aku leh gelak2 lg..sbb aku tau customer yg bebal. Sume benda boleh kita wat cool. Tp aku nyampah tgok org muka stress...kelat nk mampus..serius..smpikan kita happy2..dia kata kita plak tak wat kerja..kata kerja kita senang...hmm hmmm


3 benda yg mesti ada dlm beg :

1) pen drive
2) Pen Pilot G-Tec C4 aku yg sgt best
3) Spek mungkin


Kali terakhir anda menangis beriya2. Kenapa?

Hmmm..selepas grad..kenapa? malu la nk citer...tp yg tak malu..aku nangis beriya2 masa budak matrik aku meninggal dulu. Kitorg smyg kan..depan aku je jenazah..aku tak kenal sgt pn arwah tu..tp aku nangis mcm kawan baik aku..aku pikir fragile nye manusia ni...


Nak tag sapa?:
Mak Su dah sapu abih sume..ahaha!!! takpe la...aku tag sama cam maksu..buleh ah




kerana ini tentang aku..nah amik pose poyo..muahaha!! Cembam..kalau rindu ko dakap la gambar ni..wahahaha..nyiahahaha!!!


0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP