7 tntg aku..aku suka nombor 7

>> Wednesday, June 25, 2008

Tak kena tag pn sebenarnya, tapi macam nk buat sebab tgh jam otak dek batuk2 berpanjangan dan suhu air cond yg mencengkam scrotum...Maka aku buat la..ehehehe..meh layan..

7 ISTIMEWA DIRIKU


7 TENTANG DIRIKU (mcm pernah bgtu)
1- Aku ada kakak tiri yg sgt baik..dan tak rasa macam tiri
2- Aku sll mimpi yg beri makna...n certain time, aku leh kawal jalan citer mimpi aku
3- Aku sgt flexible..nk jadi pendiam?pemarah?pelawak?sgt la boleh. N sll ikut kesesuaian masa
4- Aku minat seni..tp tak minat baca benda2 seni..huwah huwah!!
5- Aku sgt sayang org2 di sekeliling aku...especially kuarga dan kawan2
6- Aku ni mmg tak baik sangat...byk buat dosa..tp tak reti nk tobat
7- Aku sgt suka budak2..aku sgt enjoy jaga adik2 masa diorg kecik dulu

7 YANG MENAKUTKAN
1- Takut hantu, gondorowo..tp kalau jumpa face to face n sorg2..kalau bukan aku sorg..aku la plg berani, walaupun yg teman aku tu budak kecik je
2- Takut mati dengan mengerikan. Kena seksa dulu ke, kerat2..masyaAllah..nauzubillah hi min zalik
3- Takut kalau buat pilihan salah lagi2 melibatkan org2 lain
4- Takut kalau org sume tak suke aku...pulaukan aku.sbb tu lg suka kutuk depan2..so aku tau apa salah aku
5- Takut nk besarkan anak2 dlm dunia yg maha dahsyat godaan nye ini
6- Takut tak masuk syurga..tp tak reti2 nk buat amal
7- Takut bila pk kuarga ditimpa malapetaka...dibunuh atau sebagainya...

7 LAGU AKU SUKA
Emmm..utk setakat ni..aku jenis dengar lagu tu..lama nk mampus..smpi muak..tukar lagu lain..haa..jadi aku mcm takleh nk jawab la yg ni...sbb aku bukan suka pn..just nk dengar..ahahaha. Ok..skipp


7 PERKARA AKU SUKA SEBUT
1- Memuuuuaaahhhhh
2- Berak atas muka dia/ko
3- Ya Allah
4- Naknak
5- Aaaa...elokkk
6- Bengapnyaaaaa/beballnyaaaa
7- WTF??

7 PERKARA YANG AMAT BERNILAI
1- Kesihatan aku
2-family
3- Kerja aku utk ada duit
4- Harta yg sekangkang kerengga ni
5- Relationship yg steady
6- My passion
7- Friends

7 PERKARA PERTAMA BERLAKU DALAM HIDUP
1-1st time panjat gunung - Gunung tahan terus. First and last..tak panjat dah pastu..sbb yg lain kena bayar
2-1st time tgok hantu..tp dr jauh dan tak berapa jauh..
3-1st time pegang kamera yg aku beli..sgt best rasanya
4-1st time buat jahat...tak gi perhimpunan..tak gi kelas..kena denda pumping tak gi smyg jumaat (aku tertidor ok)
5- Berkhatan...sgt aku hargai mak yg jaga aku masa tu..dn yg pandai2 bukak balutan time yg masih tak sepatutnya..sgt sakit..nangis2 aku tahan..gila kau..dekat sittuuu tau..situuu
6-benda memalukan yg pertama aku buat...tembak umah jiran depan dengan thunder clap malam sebelum raya
7- 1st time i taste that....n this..n that..

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP