7 tntg aku..aku suka nombor 7

Tak kena tag pn sebenarnya, tapi macam nk buat sebab tgh jam otak dek batuk2 berpanjangan dan suhu air cond yg mencengkam scrotum...Maka aku buat la..ehehehe..meh layan..

7 ISTIMEWA DIRIKU


7 TENTANG DIRIKU (mcm pernah bgtu)
1- Aku ada kakak tiri yg sgt baik..dan tak rasa macam tiri
2- Aku sll mimpi yg beri makna...n certain time, aku leh kawal jalan citer mimpi aku
3- Aku sgt flexible..nk jadi pendiam?pemarah?pelawak?sgt la boleh. N sll ikut kesesuaian masa
4- Aku minat seni..tp tak minat baca benda2 seni..huwah huwah!!
5- Aku sgt sayang org2 di sekeliling aku...especially kuarga dan kawan2
6- Aku ni mmg tak baik sangat...byk buat dosa..tp tak reti nk tobat
7- Aku sgt suka budak2..aku sgt enjoy jaga adik2 masa diorg kecik dulu

7 YANG MENAKUTKAN
1- Takut hantu, gondorowo..tp kalau jumpa face to face n sorg2..kalau bukan aku sorg..aku la plg berani, walaupun yg teman aku tu budak kecik je
2- Takut mati dengan mengerikan. Kena seksa dulu ke, kerat2..masyaAllah..nauzubillah hi min zalik
3- Takut kalau buat pilihan salah lagi2 melibatkan org2 lain
4- Takut kalau org sume tak suke aku...pulaukan aku.sbb tu lg suka kutuk depan2..so aku tau apa salah aku
5- Takut nk besarkan anak2 dlm dunia yg maha dahsyat godaan nye ini
6- Takut tak masuk syurga..tp tak reti2 nk buat amal
7- Takut bila pk kuarga ditimpa malapetaka...dibunuh atau sebagainya...

7 LAGU AKU SUKA
Emmm..utk setakat ni..aku jenis dengar lagu tu..lama nk mampus..smpi muak..tukar lagu lain..haa..jadi aku mcm takleh nk jawab la yg ni...sbb aku bukan suka pn..just nk dengar..ahahaha. Ok..skipp


7 PERKARA AKU SUKA SEBUT
1- Memuuuuaaahhhhh
2- Berak atas muka dia/ko
3- Ya Allah
4- Naknak
5- Aaaa...elokkk
6- Bengapnyaaaaa/beballnyaaaa
7- WTF??

7 PERKARA YANG AMAT BERNILAI
1- Kesihatan aku
2-family
3- Kerja aku utk ada duit
4- Harta yg sekangkang kerengga ni
5- Relationship yg steady
6- My passion
7- Friends

7 PERKARA PERTAMA BERLAKU DALAM HIDUP
1-1st time panjat gunung - Gunung tahan terus. First and last..tak panjat dah pastu..sbb yg lain kena bayar
2-1st time tgok hantu..tp dr jauh dan tak berapa jauh..
3-1st time pegang kamera yg aku beli..sgt best rasanya
4-1st time buat jahat...tak gi perhimpunan..tak gi kelas..kena denda pumping tak gi smyg jumaat (aku tertidor ok)
5- Berkhatan...sgt aku hargai mak yg jaga aku masa tu..dn yg pandai2 bukak balutan time yg masih tak sepatutnya..sgt sakit..nangis2 aku tahan..gila kau..dekat sittuuu tau..situuu
6-benda memalukan yg pertama aku buat...tembak umah jiran depan dengan thunder clap malam sebelum raya
7- 1st time i taste that....n this..n that..

Comments