Weekend yg terisi

>> Saturday, February 23, 2008

Huwaaahhh!!!! Metari mula menyinggah ke muka ku menembusi tingkap kamar ku yg tertutup kemas memastikan sang tikus tidak mampu menyelit dan masuk ke rumah sewa kami. Tp ku rasa panasnya pagi ini agak berlainan..tidak sepanas mentari 9 pagi yg selalunya aku rasakan tiap kali bangun dr toto berlubang yg perlu dihantar dobi tatkala masuk gaji nanti.

Ku capai h.set di tepi dan ku lihat jam sudah menunjukkan pukul 10 pagi. Oh tuhan!! Pastinya labat banget hari ini aku ke kerja. Aku tukar pose dan meniarap lagi..ahaha!! Syaitan itu duduk di blkg aku smbil melompat2 riang...brengsek lu. Lalu dgn segala kudrat aku bingkas bangun dan bersiap. Ku panaskan enjin moto smbil bersiap kerna ku tau dia bakal ku rempit utk gegas ke opis. (BFY2195 plat moto aku), baca : aku pggl benaffe bini pertma aku itu. Kalu Benaffe dirempit tanpa dipanaskan perutnya terlebih dahulu, aku tkut dia muntah hijau nnt.

Nahhh..aku smpi opis jam 10.40. Buat2 sibuk di meja sendiri sebelum mendapatkan minuman percuma seperti biasa dari pantri. Ohhh..mesin choc-c-chino dan segala cino2 yg lain sudah dibaiki nampaknya. Dapat lah aku minum semula cino2 ni. Sudah 3 minggu ia rosak minta air diisi..tp airnya tak bisa diisi walau sebotol dok terletak di tepi.

Malam kelmarin, merupakan mlm minggu yg terisi buat aku. Betul2 bachelor's night org kata. Aku ikut kawan2 sepermainan ptg2 utk melalak di kedai snooker bertakberapadekatan dr tempat kami. Di situ ada 2 bilik melalak yg boleh memuatkan 4 pelalak..Ishy2..tukar2..bukan melalak..tp melontar vokal..salak utk anjing bukan..ishy2..teruk btul bhs pasar skrag ni.

Mula2 aku yg tk pndai main snuker ni main satu game dngn kawan yg jauh lebih pandai..ahaha!! Natijahnya sudah pasti la aku kalah..selesai2 budak2 muda tadi menyanyi..giliran kami pula melontar vokal...Abg Zamri set utk 10 lagu dulu. Huuu..dasat la vokal mereka2 ini..ptut suka benar melintar vokal..rock abih wooo..

Utk pengetahuan kalian..kami yg lelaki ini, kalau melontar vokal di tempat begini mmg suke mencuba lagu rock. Kalu yg slow..macam tak berbaloi pula dengan seringgit yg dibayar utk setiap lagu..huhu..Aku melontar vokal utk lagu2 seperti;

1. Seroja (aku dpt wat keempat2 korus tu woo..mawi pn tiga je..huhu..standard jamal kira aku ni)
2. Kerna Dia
3. Merah
4. Kembali Merindu
5. Kenangan Terindah

Kemudian kami rehat2 sambil menonton Gergasi Merah menerobos jaring2 gol malam itu. Aku menonton seorg diri slpas itu bila enam2 rakan yg lain menjolok bola snuker. Aku pastinya tak diajak la..mereka main kalah bayr..takkan aku mahu menderma..ahaha!!

Kemudian kam menyanyi lagi ;

1. Sephia (masa ni sudah pukul 2 pg..tak mampu den nk bedal yg rock2)
2. I want it that way (nyanyi english la plak..ahaha)
3. Swear it again (mcm siut..aku tertekan next masa nk set mode karoke..so tk nyanyi pn)

Kam pulang jam 5 pagi..ahaha!! Gila la mereka2 ini..tp aku layan saja..Yg wat lama sebab 3 handalan snooker itu begitu ralit bermain..kami tunggu..nyanyi..tunggu semula..ahaha!! Mmg bujang btul. Tiada GRO dlm filem ini yeeeee... Cembam kata nnt kawin kalu nk kuar mcm tu kena bawak dia..ahaha..nk jd GRO aku la tu..Tp bole kee???kang bosan kamu cembam oih..bukannya kamu tu menyanyi..cam tokong dok saja watpe..ahaha!!

Aku layan game dulu smpi azan subuh...smyg..baru la aku tidurr...smpi pukul 12 tghri..ahaha!!!Ok..selesai sahaja menulis entri ni sudah masuk waktu lunch..ishy..kejap je masa berlalu..ahaha!!

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP