Repekan Berilmu

>> Tuesday, November 6, 2007

Baru saja usai menokok tambah fail keperluan (req. file) utk di serahkan pada sang senior utk diteliti dan dibetulkan jika ada kesilapannya. Dek kerana kelengangan yg cukup gedik memujuk aku utk melelapkan mata di atas meja, aku pn mula meminta jari2 yg tak berapa runcing dengan kuku yg tidak bergilap ini utk menari...

'nak menari lagu apa ni tuan?'
'Hentam la jejari..asalkan ada lagu..lari pitch pn takpe'
'tuan..menari takde pitch tuan..'
'Ko ape tau jejari..ko jari-jari je..jari2 basikal pn lebey pndai dr kau. Kau melawan ye..nk aku jolok korg dlm lubang idung aku yg mancung ni?'
'Hehe..tknak tuan..tuan mmg khacaksss..sy menari ye tuan..ye tuan..ye tuan'

Maka jejari ini pn menari lah..sedang menari dia terlihat gambar di bawah..Gambar kulang kaling yg aku curi tika berhari raya dulu. Namun tk sempat ku jamah waktu itu dek kerana terlambat aku perasan akan kehadirannya di atas meja.

Nah..ini wajah cumey..blushing sang kulang kaling..aku tau..korg pggl lain..

Jejari berhenti menari. Ku telilti awan di luar tu...Uiii..awan larat pn tak gelap mcam ni..Bagaimana rasanya hendak aku main ptg ini. Pasti ujan turun lg. Yaa..aku tahu hujan itu rahmat..aku kan manusia..sudah pasti tidak puas hati saje kerjanya...Lutut pn bersuara,

'tuan..aku terasa longgar2 saja badan..apa tuan buat mlm td (pura2 tak tau lutut ini)'
'Hei lutut..ko penah kena lutut ong bak dengan lutut sendiri tak?'
'kalu melutut tu lain kah tuan dengan meng'ong bak'?'
'melutut tu kau di tanah melutut..melutut pulak..menerajang ngan lutut..jadi..melutut tu lain, melutut lak lain..'
'oh..pening la tuan'
'mmg la ko pening..kepala ko kat lutut la lutut..cmne nk pk..kepala lutut btul'

Maka jejari menari semula. TP kali ni nk berenti pula dia..Oh..sudah mengarut marut nmpaknya tarian ko jejari. Tp takpe la...jom kita gi gi minum jejari...

'sy leh minum tak tuan'
'ko pegang minuman aku cukup..tmpar kuku tu kang'

Haaa,,sekarang anda bayangkan pula adegan2 ini betul2 berlaku tika tuhan tny amal ibadat dan segla perilaku jahanam yg kita buat..tika kita tak mampu menipu dan semua anggota badan ni yg jawab...hatta bulu idung pn jawab skali..camna?camne? Serius..daku takut nk mati..aptah lg lepas tgok cerita apocalypto mlm td. Menunggu mati saat shj jauhnya...

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP