Hiburan ari ini

>> Wednesday, October 3, 2007

Pulang ke kampung sememangnya seronok dapat berjumpa mak ayah dan meluangkan masa bersama mereka. Walaupun pd awalnya aku tidak bercadang langsung utk pulang, namun panggilan telefon dari mak yg meminta aku pulang mebantu dlm persiapan rumah kami tu, tak dapat aku pandang remeh. Maka aku buat keputusan utk pulang juga.

Oh ya..sblum pulang sabtu pagi, kami budak2 SUA suatu ketika dahulu berbuka beramai2. Yg hadir; Fariz, Ajak, Lizawati, Nora dan suzilawati yg sgt lama kami dh tak bersua muka. Dia dah ramah tak macam sblum ni. Dia sdri kata dia dh pandai dah skang nk hu ha hu ha..menyembang.

Berckap semula pasal kmpung. Mak ibarat penghibur kami. Semenjak mak latah, mmg tak kering gusi kami usik. Tapi tak la sampai thap dia kepenatan. Semasa sahur yg sume dok ngantuk..kami usik mak, ilang ngantuk. Aku dapat la rakam aksi mak nk ke pekan pas buka. Hahaha..mak mmg best..sila layan ;

Seronok bukan sekali sekala tgh bosan. Tu belum aku dok main tembak2 ngan mak. Siap sorok bawah meja, blakang tiang..hahaha!!msalahnya kalau aku yg mengusik camtu, takde org nk amik video..kikiii..mak mmg best..memuahhhh..hehehe!!

Video atas ni plak aku jumpa kat youtube. Aku tak reti gak bab gitar2 ni..tp lagu ni dia goreng mmg best la. Korang dengar la..mmg best beb. Terasa nak blaja main gitar..hehe!!

Sebenarnya nak citer pasal room mate ku yang brengsek banget..pengotor dan nyebel nyebeli silet. tp sebab nk upload video ni kan..nnt la lain kali. Kang korang muntah lak aku citer panjang lebar2..haha!!

p/s : We hope ur son will recuperate as soon as possible and makes his momma gleefully coming to work..=]

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP