Mogok..wahaha!!

>> Tuesday, September 18, 2007

Aku dlm mood mogok ari ni..muahahaha!! Takde mood wat keje..tp still gak test portal yg baru up ni. Sudah la begitu sejuk tangan ni kena air cond..sweater cover badan je..mn cover tangan. Aircond sini mmg tak berperikeaircondnan woo..tak hengat nye bagi sejuk kat kitorg.

Owkh...ini pisang goreng yg lebey sedap dr kentang grg McD..serius shit!!


Gamba ujan yg di blkg umah..aku amik gamba ni lama dh tau..tp tak tau nk letak entri mana..aku kodek folder gamba baru ingat..aku letak je la sni..muahahaha!!

Lagi gamba ujan membasahi pokok ciku itu

Sebenarnya byk keja gak..cuba tgok ayman kat bawah tu...gila busy..kertas bersepah2..kasut bertebaran di atas jln raya mcm darah...Tp sebab aku tgh mogok..maka aku baca komik Bleach smpi abih..tp aku wat keja gak sbnrya la..test portal. Ada problem..trus consult Hans sang portal developer...

Ayman pura2 busy

Ini pula meter motor yg aku smpt amik gmbr stlh terperasan keunikannya..ehehe..sapa mau nombor ekor 6 angka..mari2

Baiklah itu saja edisi mogok kali ini..kita jumpa di hari yg sma..waktu yg sama..dlm rancangan..Wauuu kacaknya Anullll..babaiii..nk balik laaa

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP