Hmmm..

Hari kedua Pose - Ari ni bawak keta gi opis..hehe!! Maka dalam sejarah mari-ke-opis, aku telah mencipta rekod paling awal bertolak dari umah hari ini iaitu pukul 7. Time sekolah rendah dulu je penah wat gila gi sekolah kul 7 tau. Ni gara2 nak balik kampung pas keja ni. Tu yg bawak keta. Teringat plak pesan mak.."nk balik biar ajak adik2 sekali". Huhu..padahal plan asal nk tolak dr tmpt keja kat damansara ni..dh tentu dekat je dah ngan tol dmansara nk ke sg. buloh. Tp kena la plak amik adik kat Shah Alam..huwaaa...korban seorg abg yg kacak comel la kira ni.


Owkh..tetiba malas nk tulis plak..k la..smpi sini saja...trime la pantun dr hamba;

Ba alif ba ya kena tembak,
Kena tembak perutnya rabak,
Ari ni aku nk balik sabak,
jom balik sabakkkkkkk

Comments