Balik Kampung

>> Monday, August 6, 2007

Sronotnya..mmg sgt seronok balik kampung. Sudah lama aku tak menjejakkan kaki kat umah usang aku tu..tetap sama..cuma susun atur dalam nya je yg berubah skit. Ada katil depan TV, bawak turun masa akak sakit dulu.

Akak cakap nak renovate umah n hopefully siap before raya..wauu..abah n akak share2 duit. Aku mungkin menyumbang time btulkan jamban umah aku tu je la..takde duit sangat. Korg2 sume doa la aku dapat increment maksimum ujung bulan ni ek..hehe

Sblum balik lagi dh suruh mak beli ketam, nk makan ketam..hheee..beli buah2an..kiki.. So balik2, aku trus tolong akak kat dapur menyiang ketam2 tu. Ptgnya gi umah makcik tgok baby baru. Nur Hassanah. Nama bapak dia Hassan...bagus la..hehe. Lahir jumaat 1 pagi..kira malam jumaat la. Sebijik cam aku..mesti dia comey, baik danpandai skit cam aku nnt..ehehe..Abah siap belikan baju utk baby tu sbb dia kata bagus..lahir sama masa ngan aku..ehehe!!

Pastu gi kenduri jiran, amik adik dari sekolah, berlatih badminton. Jumpa cikgu Martius yg masih kenal aku..hehe. Balik, aku train skit adik main badminton sbb minggu depannya selection. Ok la..bole kot dapat.

Selain dari yg di atas, aku tido je..nape ntah..berat je mata. Lagipun, nk bawak moto..nnt aku tido atas moto plak. Tp semenjak2 ni..aku nye tabiat tidur atas moto dah takde..hampir takde..hehe..Owkh..aku bawak family gi funfair..hehe..tu entri pas ni aku citer sbb gambar pn tak upload lagi..byk kejaaa..

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP