Aku dicabul??Hah?apa?!wahahaha!!

>> Wednesday, June 6, 2007

Huuu..(petir berdentam dentum)..

Ini kisah benar yg dialami oleh diriku yg comel sehingga menarik perhatian ramai gadis2..oh..bukan gadis saja malahan jejaka2..wahaha!! Semoga org yg berkait tidak membace blog aku..kalu dia bc..dia tau la sebenarny aku sedar akan perbuatan dia..wuahahha!!

Oh..ini citer ketika aku kerja di tmpt keja kedua aku dulu. Malam itu abis saja kerja hujan turun ngan renyai2 manja. Aku pn bersiap2 mengenakn baju hujan Givi yg ku banggakan. Rakan ku, B tidak berniat mahu balik sbb hujan. Tp aku trus balik bersama rakan lain merempit di celah2 ujan. maklumlah..Givi kalis air kan..ehehe!!

Maka aku pn merempit..sblum nk smpi tol yg kat LDP, nk ke sunway tu..haa..tetiba moto ku menyemputkan diri..putt..puttt..cepik cepik..puff..trus mati..ya rabbi karimi. Aku pn menolak moto ketepi setelah penat melambai tangan dan memaki hamun keta yg menghon aku,

"baboon kentut biawak..tak nmpk aku menyorong ke!!maknanya aku ada prob la!"


Dalam ati..aku harap jgn la B nmpk aku sbb td aku gelak dia takde baju ujan..skali tgh menyorong B memintas aku dn trus menyelowkan moto dia. Wahaha..so dia pn menolak le moto aku. Dek sebab dua2 tak reti..agak humor la aksi menolak moto di tgh2 ujan..mmg takleh idup dh moto..bukan pasal plug..mmg kondem enjin.

So, kami tolak moto smpi umah B. Tido umah B..sbb dh lewat mlm. Pendekkan citer..aku tido la bilik B ni. akak n abg dia (umah abg dia) kat bilik bwh. Mula2 aku ckp nk tdo bawh..tp B kata tido je la atas katil. Aku pn tido la. Di pertengahan journey aku tido..terasa cm lain macam..tp tak sedar sangat..bila aku bukak mata, si B ni tgh bc meseg kat h.pon.

Aku lelapkan mata lg..pastu bila separa sedar terasa lain mcm lg. Aku rasa perut ku diraba2..aku terus saja terasa seram sejuk..sapa lagi raba aku kalu bukan B. Kalu mana2 gadis tu..aku bior je..wahahaha!! Aku tunggu bbrp saat..then aku buka mata..dia trus buat pose sdg baca meseg..sah!konpem si B ni raba aku. Well..perut aku rata je la kan. ada la 6pax tu..tp tak menonjol mcm hero2 holywood sebab bdn aku pn kecik je.

Aku dh rs mmg si B ni raba2 perut aku smbil byg benda lain. Tak sgka lak B ni cmni. Aku tau dia bukan gay sbb mmg kalu sembang bab pompuan..uiii..myspace sume add yg tunjuk breast je pny gamba..waahaha..Aku pn dh seram sejuk..uiii..

"kalu dia sontot aku camne!!"..takpe..leh jerit je..nnt abg akak dia dengar
"kalu dia tekup muka ko ngan bantal?!"..alamak..aku debik la dia..tp dia lg besor..

mmg horror siut!aku dh dapat rasa betapa horror nya gadis2 yg nk kena rogol..Uwaaa..ngerinya..tp aku rileks je gak..sbb aku yakin leh debik je kalu dia lebey2. Aku malas nk sound..so aku buat2 cm aku tak sedar dia raba aku. Aku tido merapatkan diri ke dinding smbil membelakangi dia..tp sedar2 aku dh menelentang sambil diraba..eii..gelinyaaa..ahahaha!! takleh jadi!

Aku trus amik bantal n peluk..then aku dapat rasa dia cam try tarik2 bantal aku..after that aku dpat la tido tanpa diganggu..tp tak lena sangat la..celaka punya B..aku pn jadi ke. sangap tol...Keesokan pagi..aku wat cam besa je..bila aku baring2 kat bawah, dia atas katil..dia cam sembang2 n letak tgn atas perut aku..macam lahanat!!

Hahaha..itulah cerita aku dicabul rakan sendiri...takuuttt gak..tp kelaka pn ada..sangap betul la kawan aku tu..bakka tol. nasib dia tak raba2 tetek aku ke kan..wahahaha!!kalu dia raba..mmg aku bukak mata sound terus..ahaha..

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP