Natasha 2 = *^%%%^*&& punya drama

>> Wednesday, May 16, 2007

Hee..ari ni aku nk mengkritik plus mengutuk sebuah drama iaitu Natasha 2 yg kini sedang berputar di kaca2 televisyen. Aku terasa nk ckp pasal ni sbb mlm tadi smbil lepak makan di gerai, aku tertengok citer ni. Masa natasha 1 dulu housemate aku tgok rmai2..ok le skit ..tp masuk Natasha 2 ni wat aku memaki2..ahahaa!!

Jalan citer makin bangang..pape ntah. Malam td adegan mak yam tahu si Mak Tina tu dh tak gila..pastu diorg nk dok umah lain. Mak yam lak kena ugut Tina suh jgn bgtu tasha pasal mak dia sbnry tak gila. Last2 mak Yam rasa bersalah..then diikuti dengan adegan ntah pape...tasha lak rasa bersalah..Mak yam tknak lak bgtu je kat tasha hal sebenar.

Pastu jd makin berbelit2..ntah pape la citer..penulis skrip mcm tahik. Dh tau tina tu byk helah si Irfan pn bodo smcm. Pastu ada lak adegan tasha dh tak caya kawan baik sendiri..argghh!!bebal ya rabbi la citer tu..dok kat meja tgok kebodohan skrip dan jalan citer yg tak masuk akal tu...rasa nk lempar kerusi kat tv tu.

Just Fiza je bagus bawak watak yg diberikan. Apa la penulis skrip..wat la citer logik skit. Cam Mya zara...innocent and baik gak watak. Tp logik..dia berhati2 ngan tindak tanduk adik beradik dia...kental skit..tak bodo2 kena pijak kepala..apa daaa..bodoh maksimas punya citer Natasha 2..sama cam citer Ibu Rini n bawang putih bawang merah laaa...

Byk adegan bebal beruk. Citer Ibu rini asik2 jatuh tangga time part2 penting...penjahat main sorok2 macam baboon. Bawang puteh bawang merah sama gak tenok punya jalan citer. Leh tk perasan org berdiri tepi je..vasektomi scr mengejut..wahahaha!!bebal..samdol..bengong!!tapi rating mengalah kan buletin utama..apa daa..kepala otak masyarakat skang..whahaha!!layan je citer walaupn bodo melampau...

Ok..penat dah memaki...chiaaoooo

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP