Anwar dan Mahathir berbaik semula!!!

>> Thursday, September 4, 2008

Heheh..first of all, totally forgot to put the mom for Mohamed Zaffar's entry below. Aiyaa.sorry..the mom whom the one giving so much effort and sacrificed a lot for the baby was forgotten...not that 'forgotten'..but just forgot to put the woman behind who carried him for 9 months..so, here she is..Marlena Mansor..my officemate, ex-teammate and anymore..err..partner in crime..ahaha!!Congrats again..U are a mom now!!



-------------------------------------------------------------------------------------------

Ok..berbalik pada tajuk tadi..yaaa.mmg betul. Aku pn tak percaya sebenarnya..tp aku nampak sendiri dan aku amik gambar diorg berdua. Aku nmpk anwar berlari2 masa mahathir datang dan meminta utk amik gambar bersama. Masa tu aku takut gak Anwar bakal dipuku dengan bodyguard Tun Mahathir..plg2 aku dpt la gambar keganasan..ahaha!!

Tp dengan cool Mahathir ckap 'amik gambar?boleh..tp kena caj la dua pluh sen'..Anwar tersengih saja sambil bergambar...yaa..mereka memang dh berbaik..ni gambar kalau tak caya ;

Haa..tu..Anwar dan Mahathir..ehehe

Ehehe..ya..Anwar nmpk je mahathir dtg bhgian sayur2an ari tu MAHA, dia terus lari mcm toyol celah2 Mahathir..aku rasa Tun cuak gak la nmpk benda merah melintas tepi dia..ahahaha!!! Media press yg lain tak sampai lg tau...dok kedek2 kat blkg dgn buggie lain..ehehe..kira Anwar je yg ada dengan kamera ala2 photographer masa tu.


Yaa..sblum balik kampung cuti seminggu ari tu aku gi MAHA kat UPM nuu..pergh..ramai org..igt nk beli buah2an..tapi terbantut. Yela..nk bawak 3 kilo rambutan sana sini..lenguh weh..panas..nk kuar ke tmpt lain jalan alamat jauh gilaaaa..nk tunggu bas..smpi tmpt kita,seko pn tak turun..nk naik camne..aku dh nangis2 ckp kat Ayman nak balik..nak balik.

Last2 aku chow dulu..AYman dan yg lain gi tmpt lain..tak ingat aku bhgn apa diorg gi last tu. Huuu..panas amat wehh..Oh ya..ekspedisi MAHA disertai oleh mereka2 ini;

Anwar


Ayman

Hayati

Last but not least..aku yg memuaahhh




MAHA ni mmg best..tp bagi aku..ari pertama tu korg ronda la dulu..tkpun pagi ronda..lepas tu 2nd round trus gi tmpt yg korg nk beli barang..beli then chow..huuu...mmg panas dan memenat kan..berkuah ketiak wehhhh..

0 comments:

Post a Comment

Please take it~~

Please take it~~
Thanks to all my followers. Please be honoured to take this very memuah award and you can display it proudly in your blog!!

Followers

There was an error in this gadget

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP